Witam !
zakładam nowy temat z zapytaniem jaka zębatka byłaby lepsza dla mocy silnika 50 cm ?.. 14z czy 16z ? bo jak narazie to mam założoną 12z i ma całkiem dużo mocy jak na 4T 50
[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód
Posty: 7
• Strona 1 z 1
[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód
jesłi ma być mocniejszy to zostaw 12z jesłi założysz większą będzie słabszy i troche szybszy
- Kfas
- MotoManiak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
- Pochwały: 1
[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód
no chcialbym zeby był szybszy ale takze zeby nie stracił duzo mocy .. czy na 16z lub na 14z ze tak powiem "sypnął by piaskiem" ? i ile by poleciał na tych zębatkach ? to pytanie kieruje do tych co mają lub mieli yamasaki o takich zębatkach proszę o pomoc bo mam duży dylemat
- bakus555
- MotoManiak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 30 lip 2011, o 01:34
- Pojazdy: Kingway Yamasaki
[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód
cześć, miałem wszystko od 12 do 16 i polecam pozostanie przy 12
Na 12 idzie mi do 78 strasznie szybko jak na chinola i kończą się obroty, na 14 z trudem dobijał do 80, a na 16, to już jeździłem w trasy, bo ciężko się rozpędzał, ale po dłuższej chwili na dobrej drodze miałem 85 (przelotowa ok 75 przy bardzo niskich obrotach). A, zapomniałbym, na 15z było prawie to samo, co na 16.
12, to taka optymalna zębatka, na miasto jest idealna. Wszystkie golfy na starcie zostają z tyłu.
Na 12 idzie mi do 78 strasznie szybko jak na chinola i kończą się obroty, na 14 z trudem dobijał do 80, a na 16, to już jeździłem w trasy, bo ciężko się rozpędzał, ale po dłuższej chwili na dobrej drodze miałem 85 (przelotowa ok 75 przy bardzo niskich obrotach). A, zapomniałbym, na 15z było prawie to samo, co na 16.
12, to taka optymalna zębatka, na miasto jest idealna. Wszystkie golfy na starcie zostają z tyłu.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód
Chyba golfy number one
-
Kamil - *supporting
- Posty: 952
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 17:55
- Lokalizacja: Rbk/ okolice.
[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód
Dwójki też Potem brakuje mocy na dalszą przewagę... Ale fakt faktem na tak krótkim przełożeniu przyspiesza sporo szybciej niż na 14.
Zależy co komu.
Na miasto polecam jak najkrótsze przełożenia (mam 12/50), ale na jakieś dłuższe odcinki, to przydałaby się jakaś 14 U mnie zaczął palić ok 4litry, bo prawie cały czas trzeba dawać gaz w opór, ale przynajmniej nadążam za stadem. Z większą zębatką nie byłoby tego problemu.
Zależy co komu.
Na miasto polecam jak najkrótsze przełożenia (mam 12/50), ale na jakieś dłuższe odcinki, to przydałaby się jakaś 14 U mnie zaczął palić ok 4litry, bo prawie cały czas trzeba dawać gaz w opór, ale przynajmniej nadążam za stadem. Z większą zębatką nie byłoby tego problemu.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
[Kingway Yamasaki 50] zębatka przód
No ja właśnie często jeżdze w trasy dlatego kupie sobie chyba tą 14 jak mi sie nie spodoba to zmienie znowu na 12 na niej też mi podchodzi pod 80 a nawet ze dwa razy tyle grzałem na prostej , a tak to srednio jedzie mi 75 km/h no i dzięki za rade Pozdrawiam
- bakus555
- MotoManiak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 30 lip 2011, o 01:34
- Pojazdy: Kingway Yamasaki
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 176 gości