WSK cylinder
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
WSK cylinder
Od tego jest zmiana przełożen napedu, a nie skrzyni
- zaq1
- MotoManiak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 8 sie 2011, o 14:03
- Pochwały: 2
- Pojazdy: komarzyca 125 i cbr f2 stunt
WSK cylinder
że napędu to wiem, ale w skrzyni też da radę coś zrobić ?
Bez młota, to ch*j nie robota!
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
-
igrek97 - MotoManiak
- Posty: 3562
- Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
- Pochwały: 25
- Pojazdy: sterta złomu
WSK cylinder
Musiałbys dorabiac zebatki na własną ręke, co jest równoznaczne z projektowaniem nowej skrzyni, bo zmiana rozmiaru jednej zębatki wymusza zmiane reszty.
Najprostszym rozwiązaniem jest dorobienie mniejszej zębatki łańcuszka sprzęgłowego na wał
Najprostszym rozwiązaniem jest dorobienie mniejszej zębatki łańcuszka sprzęgłowego na wał
- zaq1
- MotoManiak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 8 sie 2011, o 14:03
- Pochwały: 2
- Pojazdy: komarzyca 125 i cbr f2 stunt
WSK cylinder
Hmm nie sądzę żeby od czegoś podpasować, musiałbyś jednocześnie zmienić 2 trybiki od 1 biegu. Nawet gdyby to dostaniesz zapewne dużej dziury między biegami. Nie lepi pokombinować z zębatka
Prędkość może kiedyś zabije cię,
lecz dziś to ona żyć ci daje...
lecz dziś to ona żyć ci daje...
-
Kleofas - MotoManiak
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 27 mar 2007, o 14:20
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Pochwały: 2
- Pojazdy: 2 Polonezy i 6 motórów ;)
WSK cylinder
jesli był by ktoś tak dobry ... i mi wytłumaczył czy dobrze tą korekte o którą pytałem na początku rozumie... bo nie chce psuć cylindra zamieszczam oryginalną mape i po skorygowaniu...
... więc wydech mam podnieść o 2 mm?
ssący obniżyć dolną krawędź o 1mm? i taka dygresja... co da obniżenie?
i płuki podnieść o 1.5mm?
... więc wydech mam podnieść o 2 mm?
ssący obniżyć dolną krawędź o 1mm? i taka dygresja... co da obniżenie?
i płuki podnieść o 1.5mm?
- Kfas
- MotoManiak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
- Pochwały: 1
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
WSK cylinder
raczej nie, ale można zmienić zębatkę zdawczą tak żeby wsk byla szybsza/mocniejsza
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Re: WSK cylinder
Jeśli zrobisz ten spawak i cylinder według tego schematu no to mocy na pewno przybędzie,ale niech mi ktoś jeszcze powie ile owk ma taka WSK ?
Dużo części Romet,Komar,Jawa 350 !!!
Pisać GG lub pw!!!
PRZERABIAM CYLINDRY!!!
Pisać GG lub pw!!!
PRZERABIAM CYLINDRY!!!
- plaster6
- MotoManiak
- Posty: 576
- Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: WSK cylinder
Kfas napisał(a):według książki 153* ale jak jest w praktyce to cieżko powiedzieć...
Czyli jakieś 7 K coś koło tego,a minsk na pewno będzie mieć jakieś 160-165* czyli jakieś 8,5K.
Dużo części Romet,Komar,Jawa 350 !!!
Pisać GG lub pw!!!
PRZERABIAM CYLINDRY!!!
Pisać GG lub pw!!!
PRZERABIAM CYLINDRY!!!
- plaster6
- MotoManiak
- Posty: 576
- Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: WSK cylinder
silnik z takim kątem wydechu przy 2 płukach chcesz stroić na 7k??? moment będzie miał przy 3~5k później wielkie nic do 6,5 tys i krótkie rezo do 7,5 przy takim kącie max strojenie dla tego silnika to 6tys i to też myślę że będzie za wysoko.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Re: WSK cylinder
No ale przecież możesz uspawac wydech tak ze rezo będzie w większym zakresie,mozna dac łagodne katy na wydechu i uzyskać rezo w większym zakresie.
Dużo części Romet,Komar,Jawa 350 !!!
Pisać GG lub pw!!!
PRZERABIAM CYLINDRY!!!
Pisać GG lub pw!!!
PRZERABIAM CYLINDRY!!!
- plaster6
- MotoManiak
- Posty: 576
- Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: WSK cylinder
na ostrych kątach też można uzyskać szerokie rezo+ wysoki moment obrotowy i moc strojąc silnik w odpowiedni zakres obrotów. strojąc silnik zbyt wysoko choćby nie wiem jak wymyślny byłby wydech i tak uzyskasz wąski zakres rezonansu a silnik może zachowywać się bardzo denerwująco, może wystąpić duża dziura przed rezonansem. co prawda można w ten sposób wysudić z silnika odrobinę więcej mocy max jednak użytkowanie takiego silnika wymaga bardzo krótkich przełożeń w skrzyni biegów co w wsk odpada całkowicie. najlepsza opcja to strojenie w granicach 5~6tys. temat wydechów jest bardzo skomplikowany w 2t niestety i czasem okazuje się że wydech który teoretycznie powinien dawac szerokie rezo jest całkowicie do dupy a wydech na wątkie rezo daje szerszy zakres niż ten pierwszy i w dodatku maksymalny moment obrotowy jest dużo wyższy a najgorsze jest to że wszystko wychodzi w praniu.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
WSK cylinder
Ja ogólnie robię cylinder według mapki minska,a jakiś czas temu miałem minska z elastykom nie było problemu i żadnej turbo dziury nie było a swoje tez zakręcił
Dużo części Romet,Komar,Jawa 350 !!!
Pisać GG lub pw!!!
PRZERABIAM CYLINDRY!!!
Pisać GG lub pw!!!
PRZERABIAM CYLINDRY!!!
- plaster6
- MotoManiak
- Posty: 576
- Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 160 gości