[Pytanie] Gaźnik od 205 do 200
Posty: 6
• Strona 1 z 1
[Pytanie] Gaźnik od 205 do 200
Witajcie, mam takie pytanie, dużo słyszałem że bez piłowania do silnika 223 wchodzi gaźnik od ogara 205, słyszałem że mniej pali ale traci moc, potem ktoś mówił że mniej pali i ma więcej mocy, powiedzcie mi jak to jest?
Jawa Mustang 50 - Jest moc
Konto YouTube JawaMustangTeam
Konto YouTube JawaMustangTeam
-
JawaMustangTeam - MotoManiak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 18 lut 2012, o 22:08
- Lokalizacja: Lubaczów
- Pojazdy: Jawa Mustang 50 77'
[Pytanie] Gaźnik od 205 do 200
Na pewno ma mniejsza moc. Dysza jest prawie o 1/3 mniejsza od oryginalnego jawoskiego.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
[Pytanie] Gaźnik od 205 do 200
Dobrą alternatywą jest teź gaźnik od pilarki, gdzieś na forum jest to opisane i podchodzi bez piłowania.
Ostatnio edytowano 25 mar 2012, o 14:26 przez Babetta, łącznie edytowano 1 raz
-
Babetta - MotoManiak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 23 maja 2008, o 19:32
- Lokalizacja: Wrocław
Re: [Pytanie] Gaźnik od 205 do 200
co wy z ta moca i dyszami? dysza nie ma nic do mocy! średnica gardzieli gaźnika się liczy! a żeby prawidłowo pracował potrzeba odpowiednio dobranej dyszy do gardzieli gaźnika. samą dyszą silnik zalejecie i nie będzie w ogóle jechał... nie mam pojęca skąd w ogóle wziął się ten głupi mit że po zmianie dyszy paliwowej rośnie moc? jesli dysza byłaby za mała to silnik by się zatarł jeśli za duża to przylewał i w takim przypadku też traci moc.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
[Pytanie] Gaźnik od 205 do 200
To chyba logiczne, że po zmianie dyszy trzeba też dostarczyć więcej powietrza. Mieszanka paliwowo-powietrzna - jeżeli dostarczymy jej więcej silnikowi, to wiadomo, że będzie miał więcej mocy.
Po założeniu gaźnika z 205 zapewne będzie mniej palił, ale straci również na mocy.
Po założeniu gaźnika z 205 zapewne będzie mniej palił, ale straci również na mocy.
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
[Pytanie] Gaźnik od 205 do 200
Dosłownie zgadzam się z 2 kolegami powyżej.
-
zwierzak1994 - MotoManiak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 16 paź 2011, o 18:44
- Lokalizacja: Lidzbark warmiński
- Pojazdy: Komar 2350 s38,WSK Bąk, SHL M11 Lux, Jawa 50 typ 20p kaczka, Simson s51 endruo full tuning 65cm3
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 183 gości