Siemka
Kupiłem od znajomego golf 2 za 200 zł miał zatarty silnik 1.3 pełny wtrysk i kupił on od Polo 2 1.3 po wym. uszczelek, na mono-wtrysku jednopunktowy. I teraz mam problem z instalacją bo wiązka od polo jest całkiem inna niż ta od golfa. Czy da się w ogóle to zrobić? Największy problem to to że nie wiem od czego są poszczególne wtyczki w instalacji z golfa, tak to może bym coś zdziałał.
Nie wiem czy stary komp. bd dobrze współpracował, czy odpuścić sobie i kupić silnik taki jaki był.
Tu są fotki kostek itp.
http://imageshack.us/a/img803/4878/spa0696.jpg
http://imageshack.us/a/img338/1848/spa0695x.jpg
http://imageshack.us/a/img685/1473/spa0694.jpg
http://imageshack.us/a/img708/500/spa0693.jpg
http://imageshack.us/a/img248/4484/spa0690.jpg
http://imageshack.us/a/img341/5210/spa0688c.jpg
http://imageshack.us/a/img141/2953/spa0685a.jpg
http://imageshack.us/a/img211/753/spa0673.jpg
http://imageshack.us/a/img833/4503/spa0677x.jpg
http://imageshack.us/a/img404/3411/spa0678x.jpg
http://imageshack.us/a/img252/3303/spa0680.jpg
http://imageshack.us/a/img62/1192/spa0681z.jpg
http://imageshack.us/a/img821/5326/spa0683.jpg
http://imageshack.us/a/img18/2201/spa0672im.jpg
http://imageshack.us/a/img9/5231/spa0672.jpg
http://imageshack.us/a/img19/2480/spa0676y.jpg
Golf 2 1.3 pełny wtryska na 1.3 monowtrysk
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 13
• Strona 1 z 1
-
marek1234 - MotoManiak
- Posty: 222
- Dołączył(a): 21 lut 2010, o 20:26
- Lokalizacja: Lubięcin
- Pojazdy: Simson S50B1 4b/CR80 USA
Golf 2 1.3 pełny wtryska na 1.3 monowtrysk
Też mam takiego golfa z silnikiem 1.3 od polo i w moim przypadku poprzedni właściciel przerobił go na zwykły gaźnik bo z tym na wtrysk to jest za dużo roboty
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
-
Bartezz - MotoManiak
- Posty: 1049
- Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
- Lokalizacja: Porąbka
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175
Golf 2 1.3 pełny wtryska na 1.3 monowtrysk
A dużo ci pali i jak jest z odpalanie w zimę i dynamiką? A może głowica od silnika z golf 1.3 by pasowała, w tedy pasowałby kolektor ssący z wtryskami bo polo ma inny rozstaw szpilek mocujących go.
-
marek1234 - MotoManiak
- Posty: 222
- Dołączył(a): 21 lut 2010, o 20:26
- Lokalizacja: Lubięcin
- Pojazdy: Simson S50B1 4b/CR80 USA
Golf 2 1.3 pełny wtryska na 1.3 monowtrysk
z odpalaniem nie ma problemu, nie ma tam recznego ssania tylko jak naciskasz pedal gazu pare razy to wstrzykuje paliwo do gaznika, zawsze odpala nawet jak jest zimno, zanim zakrece rozrusznikiem do podpompuje pare razy i pali, gorzej z jazda na gazie nie bardzo chce isc jak zimny (gasnie na wolnych ) a pali jakies 7l gora 8l przy ostrej jezdzie, dynamika naprawde przyzwoita jak na 1.3 160km/h nie ma problemu tym jechac, tylko mam skrzynie zmieniana z 4 na 5 nie wiem jak u ciebie
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
-
Bartezz - MotoManiak
- Posty: 1049
- Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
- Lokalizacja: Porąbka
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175
Re: Golf 2 1.3 pełny wtryska na 1.3 monowtrysk
Ja mam 4 biegową, sam już nie wiem co taniej wyjdzie?
Spróbuję inaczej rozwiązać swój problem tylko muszę się dowiedzieć od czego ta wtyczka:
http://imageshack.us/a/img252/3303/spa0680.jpg
Spróbuję inaczej rozwiązać swój problem tylko muszę się dowiedzieć od czego ta wtyczka:
http://imageshack.us/a/img252/3303/spa0680.jpg
-
marek1234 - MotoManiak
- Posty: 222
- Dołączył(a): 21 lut 2010, o 20:26
- Lokalizacja: Lubięcin
- Pojazdy: Simson S50B1 4b/CR80 USA
Golf 2 1.3 pełny wtryska na 1.3 monowtrysk
moim zdaniem najlepiej, najprosciej i najtaniej i bez zbędnego kombinowania to będzie gaźnik moj tez podobno chodził na wtrysku ale padł jakiś sterownik i ciężko było go dostać taki jak ma być to bez problemu poprzedni właściciel przerobił go na gaźnik jak jezdzisz tylko na samej benzynie to z gaznikiem nie ma problemu
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
-
Bartezz - MotoManiak
- Posty: 1049
- Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
- Lokalizacja: Porąbka
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175
Golf 2 1.3 pełny wtryska na 1.3 monowtrysk
Ale co wtrysk to wtrysk .
Lepiej głowicę przełożyć jak dobra jest
Lepiej głowicę przełożyć jak dobra jest
- cross2900
- MotoManiak
- Posty: 2350
- Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
- Pochwały: 15
Golf 2 1.3 pełny wtryska na 1.3 monowtrysk
Zobaczymy co z tego wyjdzie bo przerobiłem org. kolektor ssący pod ten silnik tylko jeszcze muszę załatwić olej, filtr oleju i czujnik od ciśnienia oleju + przerobić wtyczki od czujnika temp. wody z 2 po 2pin na jeden 4pin i zobaczymy co w tedy.
-
marek1234 - MotoManiak
- Posty: 222
- Dołączył(a): 21 lut 2010, o 20:26
- Lokalizacja: Lubięcin
- Pojazdy: Simson S50B1 4b/CR80 USA
Golf 2 1.3 pełny wtryska na 1.3 monowtrysk
cross2900, bo ja w swoim golfie mam silnik z polo 1,3 na gazniku i problem tkwi w tym ze na benzynie chodzi normalnie w kazdych warunkach ale gdy zimny to na gazie na wolnych gasnie nie mam w nim żadnego ssanie recznego jest to chyba wina tego ze instalacje gazowa mam pod wtrysk a nie gaznik (brak recznego ssania), co jeszcze przy tym gazniku nie ma zadnej regulacji mam oryginalny silnik z tego golfa tez 1.3 na wtrysku i tam do gaznika zamiast tej membranki co gdy dajesz gazu to pompuje paliwo jest jakas kostka i tam sie wpina taka wtyczke z glowicy co by trzeba mieć żeby ten silnik przerobić na wtrysk? bo ten oryginalny silnik z golfa jest uszkodzony, bierze olej i cieknie
Jest:
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
Scirocco GT '87
Golf I '75 3d 1,1+lpg
Motorynka Pony m301 '87 - od niej się wszystko zaczeło
Były:
Polonez 1.5GLE '94
Golf I '80 5d 1.5d
Golf I '79 1,6d - sprzedany
Golf I '83 1,6GTI - rozbity
Golf I '77 1,1 - poszedł na żyletki
Golf II '90 1,3+lpg
-
Bartezz - MotoManiak
- Posty: 1049
- Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
- Lokalizacja: Porąbka
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175
Golf 2 1.3 pełny wtryska na 1.3 monowtrysk
Chciałem robić próbę odpalania po przerobieniu starego kolektora ssącego i zonk trza silnik rozebrać bo wał ani drgnie, ale myślę że wał się zastał bo samochód stał ze 2lata bez oleju w silniku, jutro wyciągnę resztę bo dzisiaj zdążyłem tylko ściągnąć głowice. Patrzyłem też na oznaczenie silnika i wychodzi na to, że silnik to ABU 1.6 chyba 75 km, to lepiej go zrobić.
A bym zapomniał bo nie jestem pewny czy dobrze myślę:
A odpływ z listwy wtryskiwaczy ten w dół?
Co to mogło być wyciągnąłem sam silnik bez skrzyni i co silnik się kręci :goof: skrzynia też, rozrusznik?? Dziwne to trochę.
A bym zapomniał bo nie jestem pewny czy dobrze myślę:
A odpływ z listwy wtryskiwaczy ten w dół?
Co to mogło być wyciągnąłem sam silnik bez skrzyni i co silnik się kręci :goof: skrzynia też, rozrusznik?? Dziwne to trochę.
-
marek1234 - MotoManiak
- Posty: 222
- Dołączył(a): 21 lut 2010, o 20:26
- Lokalizacja: Lubięcin
- Pojazdy: Simson S50B1 4b/CR80 USA
Re: Golf 2 1.3 pełny wtryska na 1.3 monowtrysk
Silnik(ABU 1.6) już kręci się normalnie winny był rozrusznik tylko teraz problem jest z odpaleniem, mianowicie nieraz coś kichną a za pierwszym razem poszedł ogień z przepustnicy kręcąc silnikiem odnoszę wrażenie jakby on nie zaciągał powietrza tylko wydmuchiwał je. Kable podłączyłem 1,3,4,2 , 1-ynke określiłem po położeniu palca w kopułce i resztę w lewą stronę.
Zastanawia mnie rozrząd czy aby na pewno jest dobrze ustawiony tłoki 1 i 4(patrząc od lewej, koła pasowego) są w GMP w 1 jest otwarty ssący na maksa i wydechowy na 4 też. Ustawiane według znaczków,patrząc na wprost na koło wałka rozrządu ma wybitą kropkę i ona jest po prawej stronie w linii z krawędzią głowicy. I teraz myślałem że gdy tłoki 1 i 4 są w GMP wracając do DMP to zawór ssący, wydechowy powinny się dopiero zaczynać otwierać ale może się mylę
Gdyby to wszystko było dobrze ustawione jak ma być to pozostaje wina po stronie paliwa bo samochód stał 2 lata a ja świeżego paliwa nie dolewałem i ono już pewnie nie jest tak palne.
Jeszcze jedno kolega mi mówił coś o odpowietrzaniu wtrysków? Na listwie jest otworek z wkręconą w nim śrubką to by można taką operację przeprowadzić.
Zastanawia mnie rozrząd czy aby na pewno jest dobrze ustawiony tłoki 1 i 4(patrząc od lewej, koła pasowego) są w GMP w 1 jest otwarty ssący na maksa i wydechowy na 4 też. Ustawiane według znaczków,patrząc na wprost na koło wałka rozrządu ma wybitą kropkę i ona jest po prawej stronie w linii z krawędzią głowicy. I teraz myślałem że gdy tłoki 1 i 4 są w GMP wracając do DMP to zawór ssący, wydechowy powinny się dopiero zaczynać otwierać ale może się mylę
Gdyby to wszystko było dobrze ustawione jak ma być to pozostaje wina po stronie paliwa bo samochód stał 2 lata a ja świeżego paliwa nie dolewałem i ono już pewnie nie jest tak palne.
Jeszcze jedno kolega mi mówił coś o odpowietrzaniu wtrysków? Na listwie jest otworek z wkręconą w nim śrubką to by można taką operację przeprowadzić.
-
marek1234 - MotoManiak
- Posty: 222
- Dołączył(a): 21 lut 2010, o 20:26
- Lokalizacja: Lubięcin
- Pojazdy: Simson S50B1 4b/CR80 USA
Golf 2 1.3 pełny wtryska na 1.3 monowtrysk
hmm albo zapłon *** albo rozrząd przestawiony
Kolejność zapłonu 1 3 4 2 czyli jeśli nic nie *** masz dobrze .
Sprawdź ustawienie rozrządu
W skrzyni masz taką zaślepkę wyciąg ją kręć wałem aż zobaczysz ząbek na kole zamachowym
ma się on pokrywać z ząbkiem na skrzyni wtedy masz ustawiony wał .
Wtedy poszukaj znaku na kole wałka i zobacz czy się zgrywa (foto)
Ściąg też kopułkę i zobacz jak palec rozdzielacza jest ustawiony
Kolejność zapłonu 1 3 4 2 czyli jeśli nic nie *** masz dobrze .
Sprawdź ustawienie rozrządu
W skrzyni masz taką zaślepkę wyciąg ją kręć wałem aż zobaczysz ząbek na kole zamachowym
ma się on pokrywać z ząbkiem na skrzyni wtedy masz ustawiony wał .
Wtedy poszukaj znaku na kole wałka i zobacz czy się zgrywa (foto)
Ściąg też kopułkę i zobacz jak palec rozdzielacza jest ustawiony
- cross2900
- MotoManiak
- Posty: 2350
- Dołączył(a): 8 lut 2008, o 09:44
- Pochwały: 15
Re: Golf 2 1.3 pełny wtryska na 1.3 monowtrysk
No i gitara
Silniczek już cyka teraz muszę kupić akumulator tylko nie wiem jaki.
Alternator mam 90A.
Czy jak bym wziął 50Ah aku to nic by się nie stało przy tych 90A?
Silniczek już cyka teraz muszę kupić akumulator tylko nie wiem jaki.
Alternator mam 90A.
Czy jak bym wziął 50Ah aku to nic by się nie stało przy tych 90A?
-
marek1234 - MotoManiak
- Posty: 222
- Dołączył(a): 21 lut 2010, o 20:26
- Lokalizacja: Lubięcin
- Pojazdy: Simson S50B1 4b/CR80 USA
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 144 gości