Jak odłożę trochę pieniędzy to pójdę kupić nowe świece, przewody, fajki, kondensatory na zapas, a przerywacze spróbuję o prostu wyczyścić.
BTW, jest sens wyciągać kondensatory na zewnątrz, czy w CZ to mało awaryjny element?
ČZ 350 - Sport 472.5
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
ČZ 350 6V
Nie ma senesu przerabiać kondensatorów ma do nich dobry dostęp fabrycznie .
Ogólnie mój ulubiony kolor malowania czyli wisienka moto nie najgorsze .
Do ustawiania zapłonu w cz przyda Ci się czujnik zegarowy i szczelinomierz one musza mieć dobrze ustawiony zapłon .
Ogólnie mój ulubiony kolor malowania czyli wisienka moto nie najgorsze .
Do ustawiania zapłonu w cz przyda Ci się czujnik zegarowy i szczelinomierz one musza mieć dobrze ustawiony zapłon .
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
ČZ 350 6V
Kondensatory gdzie siedzą niech tam siedzą. Bez sensu je gdzie indziej mocować
- Norbinuss
- MotoManiak
- Posty: 872
- Dołączył(a): 30 sty 2013, o 20:23
- Pochwały: 4
ČZ 350 6V
Malutki up
Wróciłem w końcu na weekend do domu i pogrzebałem przy Czesi.
Na pierwszy ogień poszedł akumulator. Trzymał jeszcze ok 6.3V napięcia, ale podładowałem go. Po kilku godzinach miał... 6.15V Może spróbuję go jeszcze podładować programem do regeneracji akumulatorów, ale szykuję się do kupna nowego.
Kolejne były gumy na amortyzatorach. W pierwszym poście widać w jakim były stanie. Winne okazały się uszczelniacze lag. Na razie je wyczyściłem i założyłem nowe gumy, ale jutro postaram się kupić nowe simmery i zmienię je przy najbliższej okazji.
Po za tym próbowałem z grubsza ogarnąć ten syf który nie był pewnie myty od nowości... Poległem ze względu na temperaturę wody i otoczenia. Do tego po wyjęciu aku zobaczyłem pełno syfu w skrzynce akumulatora... Wiosną czeka mnie rozbiórka i gruntowne czyszczenie.
Na koniec dwa problemy:
1. Na fotce widać zadrapanie na napisie ČEZET, da się to jakoś naprawić? Kolejne są na białych paskach, po prostu się odklejają.
2. Jak zdjąć boczne osłony filtra powietrza? Myślałem że są tam jakieś schowki, ale nie mogę zrozumieć jak są przymocowane.
Fotki:
Plamy na półce i mocowaniu reflektora to właśnie ta gruba warstwa syfu który próbowałem zmyć. Najwięcej jest go na półce, poprzeczce pod bakiem i na karterach. Po za tym mam pełno kurzu rodem z PeeReLu w każdym możliwym zakamarku. Jeszcze nie wiem czym go usunę, ale dam radę
Wróciłem w końcu na weekend do domu i pogrzebałem przy Czesi.
Na pierwszy ogień poszedł akumulator. Trzymał jeszcze ok 6.3V napięcia, ale podładowałem go. Po kilku godzinach miał... 6.15V Może spróbuję go jeszcze podładować programem do regeneracji akumulatorów, ale szykuję się do kupna nowego.
Kolejne były gumy na amortyzatorach. W pierwszym poście widać w jakim były stanie. Winne okazały się uszczelniacze lag. Na razie je wyczyściłem i założyłem nowe gumy, ale jutro postaram się kupić nowe simmery i zmienię je przy najbliższej okazji.
Po za tym próbowałem z grubsza ogarnąć ten syf który nie był pewnie myty od nowości... Poległem ze względu na temperaturę wody i otoczenia. Do tego po wyjęciu aku zobaczyłem pełno syfu w skrzynce akumulatora... Wiosną czeka mnie rozbiórka i gruntowne czyszczenie.
Na koniec dwa problemy:
1. Na fotce widać zadrapanie na napisie ČEZET, da się to jakoś naprawić? Kolejne są na białych paskach, po prostu się odklejają.
2. Jak zdjąć boczne osłony filtra powietrza? Myślałem że są tam jakieś schowki, ale nie mogę zrozumieć jak są przymocowane.
Fotki:
Plamy na półce i mocowaniu reflektora to właśnie ta gruba warstwa syfu który próbowałem zmyć. Najwięcej jest go na półce, poprzeczce pod bakiem i na karterach. Po za tym mam pełno kurzu rodem z PeeReLu w każdym możliwym zakamarku. Jeszcze nie wiem czym go usunę, ale dam radę
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
ČZ 350 6V
Tam najprawdopodobniej masz nakrętki które są dokręcone jak długo nikt ich nie ruszał to śrubokręt i mały młotek , gwint jest tam normalny prawy żeby dostać się do nakrętek musisz podnieść siedzenie do góry i te nakrętki są obok akumulatora ,nowsze mają jakieś zawleczki zamiast nakrętek .
Autor postu otrzymał pochwałę
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
ČZ 350 6V
Tomek napisał(a):2. Jak zdjąć boczne osłony filtra powietrza? Myślałem że są tam jakieś schowki, ale nie mogę zrozumieć jak są przymocowane.
Trzeba odkręcić po śrubie z każdej strony:
Autor postu otrzymał pochwałę
- Norbinuss
- MotoManiak
- Posty: 872
- Dołączył(a): 30 sty 2013, o 20:23
- Pochwały: 4
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
-
izydor - MotoManiak
- Posty: 1043
- Dołączył(a): 25 cze 2009, o 13:11
- Lokalizacja: Świdnik
- Pochwały: 17
- Pojazdy: Yamaha YZ 250, Honda trx 300,A draj
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
ČZ 350 6V
Tomek, Panie święta są, dłubiesz coś? :F
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
ČZ 350 6V
Romecik2t, próbowałem odpalić tydzień temu, ale tylko prychała. Przez dwa dni miałem zakwasy na nodze Dziś chciałem ruszyć z prostownika, ale mam automat i jak aku nie pobiera prądu, to nie mam napięcia na klemach...
Norbinuss, nie wiem jakim cudem nie zauważyłem wcześniej Twojej drugiej wypowiedzi. Strzałkę też zauważyłem dopiero teraz Znalazłem te śrubki. Lewa odkręciła się bez większego problemu, ale prawą ukręciłem Został tylko ten zębaty pierścień.
Problem w tym, że chyba wylał się tam kwas z akumulatora,wszystko jest zarośnięte rdzą i śniedzią. Spryskałem WD40 i zostawiłem, bo nie chciałem narobić więcej problemów.
Norbinuss, nie wiem jakim cudem nie zauważyłem wcześniej Twojej drugiej wypowiedzi. Strzałkę też zauważyłem dopiero teraz Znalazłem te śrubki. Lewa odkręciła się bez większego problemu, ale prawą ukręciłem Został tylko ten zębaty pierścień.
Problem w tym, że chyba wylał się tam kwas z akumulatora,wszystko jest zarośnięte rdzą i śniedzią. Spryskałem WD40 i zostawiłem, bo nie chciałem narobić więcej problemów.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
ČZ 350 6V
Tomek napisał(a):Norbinuss, nie wiem jakim cudem nie zauważyłem wcześniej Twojej drugiej wypowiedzi. Strzałkę też zauważyłem dopiero teraz Znalazłem te śrubki. Lewa odkręciła się bez większego problemu, ale prawą ukręciłem Został tylko ten zębaty pierścień.
Spoko spoko. Szkoda, że się ukręciła. Dodam iż pod prawą pod prawą pokrywą powinieneś mieć org komplet narzędzi
- Norbinuss
- MotoManiak
- Posty: 872
- Dołączył(a): 30 sty 2013, o 20:23
- Pochwały: 4
ČZ 350 6V
Norbinuss napisał(a):Dodam iż pod prawą pod prawą pokrywą powinieneś mieć org komplet narzędzi
Właśnie dlatego tak mi zależy żeby tam zaglądnąć
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 386 gości