Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
Posty: 19
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
Prawie równy rok temu zakupiłem takie cudo
Wszystko prócz błotnikow w nowym chromie, zero ocynku na motorze, wszystko chrom
Błotniki chrom, ale używane
Motor opłacony z białą tablicą i przeglądem oraz gwarancjami i fakturami
Silnik obecnie wyjęty w celu wymiany cylindra na ZMD po szlifie z tłokiem ZMD oraz regeneracji automatu oraz wymiany gaźnika.
Oploty będą nowe kremowe, nie wiem czy kolor będzie czerwony nadal, czy limonkowy jak na moim byłym sporcie, zobaczymy jak będzie się sprawował, mam nadzieję uruchomić go do końca tygodnia
Po roku stania zapomniany pora zabrać się za niego
Wszystko prócz błotnikow w nowym chromie, zero ocynku na motorze, wszystko chrom
Błotniki chrom, ale używane
Motor opłacony z białą tablicą i przeglądem oraz gwarancjami i fakturami
Silnik obecnie wyjęty w celu wymiany cylindra na ZMD po szlifie z tłokiem ZMD oraz regeneracji automatu oraz wymiany gaźnika.
Oploty będą nowe kremowe, nie wiem czy kolor będzie czerwony nadal, czy limonkowy jak na moim byłym sporcie, zobaczymy jak będzie się sprawował, mam nadzieję uruchomić go do końca tygodnia
Po roku stania zapomniany pora zabrać się za niego
-
Lorrenzo - MotoManiak
- Posty: 649
- Dołączył(a): 10 lis 2012, o 20:55
- Lokalizacja: Skarżysko- Kamienna
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Toyota RAV4 03r Opel astra 16V 98r, Maluszek FL Dantom, sport x2, Ogar 200 i inne stare motory
Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
Wydech chromowany by mu pasował .
Który to rocznik 197... ?
Masz te boczki oryginalne , powinny być metalowe ?
I ta obudowa-klakson mnie zastanawiają .
Który to rocznik 197... ?
Masz te boczki oryginalne , powinny być metalowe ?
I ta obudowa-klakson mnie zastanawiają .
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
Lorrenzo, w tym kolorze wygląda dobrze. Nie wiem czy limonkowe w ogóle wychodziły z fabryki.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
Tego co mam od Siczki też jest czerwony pod spodem .
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
Albo zostanie taki jak jest albo
https://www.google.pl/search?q=50+t1&so ... B640%3B480
https://www.google.pl/search?q=50+t1&so ... B640%3B480
Coś mi się jedynie moja ta duża obwódka klaksonu nie podoba
https://www.google.pl/search?q=50+t1&so ... B640%3B480
https://www.google.pl/search?q=50+t1&so ... B640%3B480
Coś mi się jedynie moja ta duża obwódka klaksonu nie podoba
-
Lorrenzo - MotoManiak
- Posty: 649
- Dołączył(a): 10 lis 2012, o 20:55
- Lokalizacja: Skarżysko- Kamienna
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Toyota RAV4 03r Opel astra 16V 98r, Maluszek FL Dantom, sport x2, Ogar 200 i inne stare motory
Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
Ta obwódka ma chyba powiązanie z klaksonem od rysia tej nowszej wersji .
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
Podnóżki
chromy i silnik
chromy i silnik
-
Lorrenzo - MotoManiak
- Posty: 649
- Dołączył(a): 10 lis 2012, o 20:55
- Lokalizacja: Skarżysko- Kamienna
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Toyota RAV4 03r Opel astra 16V 98r, Maluszek FL Dantom, sport x2, Ogar 200 i inne stare motory
Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
Od dłuższego czasu rzadko odwiedzam to forum, dlatego przepraszam że odpisuje w temacie sprzed miesiąca
Pisałeś kiedyś, że nie podobają Ci się starsze 50-T-1. Coś się zmieniło, czy po prostu trafił się Romet w przystępnej cenie?
Szkoda że poprzedni właściciel wszystko pochromował. Teraz nie do końca wiadomo co miało taką samą powłokę.
Nie wiem czy zamierzasz trzymać się oryginału, ale ta wersja miała raczej czarne oploty. Co do koloru, to widziałbym go raczej w obecnym odcieniu.
Z nieoryginalnych części widzę gumy przednich teleskopów, naklejkę na baku, niebieski oplot, manetki ale o tym raczej wiesz
Szkoda że lewa pokrywa silnika jest tak zniszczona.
Tłumik ma ciekawe ucho przy jego końcu, jest do czego je przymocować? Wydaje mi się on raczej nie od tej wersji ze względu na nie i kolor tłumika (chyba powinien być jeszcze chromowany) ale mogę się mylić.
Co do pokryw, to trudno powiedzieć. Mogły być plastikowe, jak i metalowe.
Obudowy w przednim zawieszeniu, jak i pod siedzeniem są oryginalne, dwuczęściowe i odkręcane. Klakson w tej wersji był mocowany właśnie za tą przednią obudową, później w schowku. Uchwyt na baterie w obu przypadkach był montowany puszce narzędziowej.
Raczej jest od Rysia, ale mogła być stosowana także w 2370 w co wątpię
Podnóżki wyglądają ciekawie, zwłaszcza wkręcane w nie gumy.
Podejrzewam że nie ma wybitego roku produkcji na główce ramy, ale raczej masz go w dowodzie, mógłbyś go podać? Jaki ma przebieg? Silnik jest oryginalny?
Ogólnie to Romet jest w całkiem niezłym stanie. Jestem pod wrażeniem jak zachował się lakier i chrom na błotnikach. Życzę powodzenia w renowacji (mam nadzieję że zgodnie z oryginałem)
Pisałeś kiedyś, że nie podobają Ci się starsze 50-T-1. Coś się zmieniło, czy po prostu trafił się Romet w przystępnej cenie?
Lorrenzo napisał(a):Wszystko prócz błotnikow w nowym chromie, zero ocynku na motorze, wszystko chrom
Błotniki chrom, ale używane
Szkoda że poprzedni właściciel wszystko pochromował. Teraz nie do końca wiadomo co miało taką samą powłokę.
Lorrenzo napisał(a):Oploty będą nowe kremowe, nie wiem czy kolor będzie czerwony nadal, czy limonkowy jak na moim byłym sporcie
Nie wiem czy zamierzasz trzymać się oryginału, ale ta wersja miała raczej czarne oploty. Co do koloru, to widziałbym go raczej w obecnym odcieniu.
Z nieoryginalnych części widzę gumy przednich teleskopów, naklejkę na baku, niebieski oplot, manetki ale o tym raczej wiesz
Szkoda że lewa pokrywa silnika jest tak zniszczona.
Tłumik ma ciekawe ucho przy jego końcu, jest do czego je przymocować? Wydaje mi się on raczej nie od tej wersji ze względu na nie i kolor tłumika (chyba powinien być jeszcze chromowany) ale mogę się mylić.
Co do pokryw, to trudno powiedzieć. Mogły być plastikowe, jak i metalowe.
janosikmz19822 napisał(a):I ta obudowa-klakson mnie zastanawiają .
Obudowy w przednim zawieszeniu, jak i pod siedzeniem są oryginalne, dwuczęściowe i odkręcane. Klakson w tej wersji był mocowany właśnie za tą przednią obudową, później w schowku. Uchwyt na baterie w obu przypadkach był montowany puszce narzędziowej.
Lorrenzo napisał(a):Coś mi się jedynie moja ta duża obwódka klaksonu nie podoba
janosikmz19822 napisał(a):Ta obwódka ma chyba powiązanie z klaksonem od rysia tej nowszej wersji .
Raczej jest od Rysia, ale mogła być stosowana także w 2370 w co wątpię
Podnóżki wyglądają ciekawie, zwłaszcza wkręcane w nie gumy.
Podejrzewam że nie ma wybitego roku produkcji na główce ramy, ale raczej masz go w dowodzie, mógłbyś go podać? Jaki ma przebieg? Silnik jest oryginalny?
Ogólnie to Romet jest w całkiem niezłym stanie. Jestem pod wrażeniem jak zachował się lakier i chrom na błotnikach. Życzę powodzenia w renowacji (mam nadzieję że zgodnie z oryginałem)
Ostatnio edytowano 1 lip 2014, o 13:27 przez Szatek, łącznie edytowano 1 raz
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
Lorrenzo napisał(a):Obudowy w przednim zawieszeniu, jak i pod siedzeniem są oryginalne, dwuczęściowe i odkręcane. Klakson w tej wersji był mocowany właśnie za tą przednią obudową, później w schowku. Uchwyt na baterie w obu przypadkach był montowany puszce narzędziowej.
Ja wiem że ta lampa jest oryginalna dwuczęściową mi chodzi o klakson ,a raczej o obwódkę wygląda na to że ktoś rozebrał klakson od rysia i samą górę tu zamontował .
Sam mam ramę od takie wersji i zbiornik z wkręcanym korkiem .
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
janosikmz19822 napisał(a):Lorrenzo napisał(a):
Ja to napisałem
janosikmz19822 napisał(a):Ja wiem że ta lampa jest oryginalna dwuczęściową mi chodzi o klakson ,a raczej o obwódkę wygląda na to że ktoś rozebrał klakson od rysia i samą górę tu zamontował .
Sam mam ramę od takie wersji i zbiornik z wkręcanym korkiem .
Szatek napisał(a):Raczej jest od Rysia, ale mogła być stosowana także w 2370 w co wątpię
Bardzo możliwe bo nigdy wcześniej takiej w tym modelu nie widziałem
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Re: Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
Pisałeś kiedyś, że nie podobają Ci się starsze 50-T-1. Coś się zmieniło, czy po prostu trafił się Romet w przystępnej cenie?
Nie pamiętam niczego takiego, ale jeżeli gdzieś napisałem to może i tak było, ale nie jest to prawda, mnie się podobają wszystkie romety
Szkoda że poprzedni właściciel wszystko pochromował. Teraz nie do końca wiadomo co miało taką samą powłokę.
A więc wszystko pochromował co było chromowane
Nie wiem czy zamierzasz trzymać się oryginału, ale ta wersja miała raczej czarne oploty. Co do koloru, to widziałbym go raczej w obecnym odcieniu.
Tego nie wiem co miała bądź co mogła mieć w 1976r czarne raczej nie, ale pewny nie jestem
Z nieoryginalnych części widzę gumy przednich teleskopów, naklejkę na baku, niebieski oplot, manetki ale o tym raczej wiesz
Tak tak, no i lakier jeszcze
Szkoda że lewa pokrywa silnika jest tak zniszczona.
e tam szkoda, ja mam wiele dekli, więc jeden w tą czy tamtą nie robi róznicy
Tłumik ma ciekawe ucho przy jego końcu, jest do czego je przymocować? Wydaje mi się on raczej nie od tej wersji ze względu na nie i kolor tłumika (chyba powinien być jeszcze chromowany) ale mogę się mylić.
tez mnie ciekawiło ucho na końcu, ale nie wiem, raczej oryginał, bo to od czego innego by było
Co do pokryw, to trudno powiedzieć. Mogły być plastikowe, jak i metalowe.
no racja
Podnóżki wyglądają ciekawie, zwłaszcza wkręcane w nie gumy.
oryginał
76Podejrzewam że nie ma wybitego roku produkcji na główce ramy, ale raczej masz go w dowodzie, mógłbyś go podać? Jaki ma przebieg? Silnik jest oryginalny?
Ogólnie to Romet jest w całkiem niezłym stanie. Jestem pod wrażeniem jak zachował się lakier i chromów na błotnikach. Życzę powodzenia w renowacji (mam nadzieję że zgodnie z oryginałem)
[/quote]
jest w stanie idealnym, lakier jest współczesny, ale sam stan techniczny ideał, nie jest zajechany \
motorek nie wiem jaki ma przebieg, ale sądząc po stanie chyba niewielki
-
Lorrenzo - MotoManiak
- Posty: 649
- Dołączył(a): 10 lis 2012, o 20:55
- Lokalizacja: Skarżysko- Kamienna
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Toyota RAV4 03r Opel astra 16V 98r, Maluszek FL Dantom, sport x2, Ogar 200 i inne stare motory
Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
O kurcze, to wychodzily w takim bogatym chromie? Widywalem z przednim blotnikiem w chromie, ale nigdy tak bogatej wersji.
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
Lorrenzo napisał(a):Nie pamiętam niczego takiego, ale jeżeli gdzieś napisałem to może i tak było, ale nie jest to prawda, mnie się podobają wszystkie romety
Napisałeś coś w tym sensie ale nie pamiętam gdzie, kiedy i już nie znajdę tego
Lorrenzo napisał(a):Wszystko prócz błotnikow w nowym chromie, zero ocynku na motorze, wszystko chrom
Błotniki chrom, ale używane
Szatek napisał(a):Szkoda że poprzedni właściciel wszystko pochromował. Teraz nie do końca wiadomo co miało taką samą powłokę.
Lorrenzo napisał(a):A więc wszystko pochromował co było chromowane
Ok, zrozumiałem że niektóre części miały oryginalnie ocynk
Lorrenzo napisał(a):Tego nie wiem co miała bądź co mogła mieć w 1976r czarne raczej nie, ale pewny nie jestem
Z tego co widzę, to kedra na baku jak i część oplotów są czarne. Jeśli są oryginalne (a tak przypuszczam) to raczej tego koloru bym się trzymał. Białe ogumienie w tym modelu to na prawdę rzadkość, nawet w tak wczesnym roczniku
Szatek napisał(a):Z nieoryginalnych części widzę gumy przednich teleskopów, naklejkę na baku, niebieski oplot, manetki ale o tym raczej wiesz
Lorrenzo napisał(a):Tak tak, no i lakier jeszcze
Szatek napisał(a):Jestem pod wrażeniem jak zachował się lakier
No to się nabrałem
Szatek napisał(a):Co do pokryw, to trudno powiedzieć. Mogły być plastikowe, jak i metalowe.
Lorrenzo napisał(a):no racja
Jeśli jest to rzeczywiście rocznik 1976 i patrząc na ilość chromowanych elementów, to myślę że miał jeszcze metalowe. Trudno będzie takie dostać.
Szatek napisał(a):Podejrzewam że nie ma wybitego roku produkcji na główce ramy
Chcę jeszcze dodać, że możliwe że posiadał tabliczkę znamionową (tak jak Komary) jeżeli nie ma wybitej daty produkcji na główce ramy, ale to już chyba też nie w tej serii (większość takich T-1 nie ma rocznika produkcji na główce ramy i tabliczki znamionowej).
Szatek napisał(a):Jaki ma przebieg?
Lorrenzo napisał(a):motorek nie wiem jaki ma przebieg, ale sądząc po stanie chyba niewielki
Chodziło mi o to abyś podał przebieg z licznika Oczywiście faktyczny przebieg może się różnic jeśli prędkościomierz nie działa
Szatek napisał(a):Silnik jest oryginalny?
Masz wpisane numery silnika w dowodzie?
pawel615 napisał(a):O kurcze, to wychodzily w takim bogatym chromie? Widywalem z przednim blotnikiem w chromie, ale nigdy tak bogatej wersji.
Nawet w tak bogatej wersji: http://komary.prv.pl/2360-3.jpg Znalezienie takiego, w tych czasach i w Polsce, to byłbym prawdziwy cud
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
Numerow dowodzie nie ma bo dowod nowy, ale mam oryginalna ksiazke serwisowa i fakture zakupu. Silnik oryginal. Nawet naprawiany w serwisie dwa razy.
Rok jest na glowce normalnie i w dowodze 76xxxxxx
Tabliczki nie posiadal bo nie ma otworow po niej no i jest rok na glowce.
Stan licznika 153 km ale pewnie rozbierany przy renowacji
Metalowa mam w zapasie jedna ale do niego powinny byc w kolorze wiec i plastik mozr byc.
Fakt czarne raczej dodatki powinien miec
Rok jest na glowce normalnie i w dowodze 76xxxxxx
Tabliczki nie posiadal bo nie ma otworow po niej no i jest rok na glowce.
Stan licznika 153 km ale pewnie rozbierany przy renowacji
Metalowa mam w zapasie jedna ale do niego powinny byc w kolorze wiec i plastik mozr byc.
Fakt czarne raczej dodatki powinien miec
-
Lorrenzo - MotoManiak
- Posty: 649
- Dołączył(a): 10 lis 2012, o 20:55
- Lokalizacja: Skarżysko- Kamienna
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Toyota RAV4 03r Opel astra 16V 98r, Maluszek FL Dantom, sport x2, Ogar 200 i inne stare motory
Komar 2370 czyli takie stare 50 T1 w chromach
Lorrenzo napisał(a):Rok jest na glowce normalnie i w dowodze 76xxxxxx
A to ciekawe W takim razie nie wiem dlaczego nawet późniejsze wersje nie miały rocznika wybitego na główce ramy Może jednak nie ma kropki po pierwszych dwóch numerach?
Lorrenzo napisał(a):Stan licznika 153 km ale pewnie rozbierany przy renowacji
To prawie jak nowy Licznik i ślimak sprawne?
Lorrenzo napisał(a):Metalowa mam w zapasie jedna ale do niego powinny byc w kolorze wiec i plastik mozr byc.
Odstojnik jest plastikowy (plastik też można chromować, dla tych którzy nie wiedzą ) czy metalowy? Co do korka wlewu oleju przekładniowego, wiem że jest metalowy bo sam taki miałem. Interesuje mnie to dlatego, bo możliwe że po prostu nie cackali się z tworzeniem metalowych elementów zamiast plastikowych, tylko od razu pokrywali daną powłoką plastik. Ale to jest raczej mało prawdopodobna wersja. Prawdopodobniejsze jest to, że po prostu na początku lecieli po całości, wyrabiali metalowe elementy i je chromowali, później cieli koszty i dawali surowy plastik. No i biorąc pod uwagę koszt chromowania plastiku to ta pierwsza opcja raczej odpada
Ja na przykład nie miałem chromowanych bardzo dużo elementów których Ty masz, takich jak: błotniki; bagażnik; dolna części przedniego zawieszenia; górna półka; podnóżki kierowcy; ramiona tylnych amortyzatorów; odstojnik, korek wlewu oleju; chyba napinacze łańcucha, i zakręcanego korka paliwa (ale tłumik miałem jeszcze chromowany ). Pokrywy schowka miałem plastikowe, nie malowane. Który to był rocznik nie wiem, nie miał go wybitego i był bez papierów
Fajnie byłoby gdybyś jednak dorwał gdzieś tą drugą metalową pokrywę
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Posty: 19
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 382 gości