Daewoo Tico NEW SX-DLX (1998r) - dieludolfs
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Co to za remiza
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
dieludolfs, dobrze, ze ci w dupe nie wjechał tym padłem by był cały tył do klepania
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
pawel615 napisał(a):tym padłem
Poczekaj tylko Sławek na forum wejdzie
Romecik2t napisał(a):Co to za remiza
To tylna część naszego miejskiego GOK
Ostatnio znalazłem na allegro piękne alufelgi 14" o szerokości 5,5" i ET 42. Zaczynam poważnie zastanawiać się nad ich zakupem.
Jednak mam kilka problemów i wątpliwości. Do Tico nie chciałbym zakładać szerszej opony niż 155, dlatego myślałem nad zakupem opon w rozmiarze 155/55R14 jednak strasznie się boję, że takie opony mogą być zbyt wąskie do felgi o szerokości 5,5" i zrobi się naciąg. Nie wiem też, czy ET nie jest zbyt wysokie jak do tej szerokości i czy koła, szczególnie na tylnej osi, nie będą mi tarły o wewnętrzną część nadkola. Fabryczne stalówki mają 4" szerokości i ET 45.
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Jeżeli chcesz zrobie Ci zdjęcie opony 145 i 155 na feldze 5 1/2. Takie mamy w Corsie.
Nie będzie naciągu
Nie będzie naciągu
-
Krylunio - MotoManiak
- Posty: 2299
- Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wola Rzędzińska
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Komar 2350, Passat B6, Road Star 1700
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Gosc na forum dajewoo pisze ze 175/50 wejdzie bez przerobek R14
-
Krylunio - MotoManiak
- Posty: 2299
- Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wola Rzędzińska
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Komar 2350, Passat B6, Road Star 1700
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Krylunio napisał(a):Jeżeli chcesz zrobie Ci zdjęcie opony 145 i 155 na feldze 5 1/2. Takie mamy w Corsie.
A jaki jest profil tych opon w Corsie? W Tico będzie bardzo niski profil przy 14-tce, więc gdyby był ewentualny naciąg, to na pewno będzie mniej rozłożony i bardziej widoczny niż przy wyższym profilu.
Krylunio napisał(a):Gosc na forum dajewoo pisze ze 175/50 wejdzie bez przerobek R14
Ciekawe przy jakim ET i czy nic nie trze przy pełnym obciążeniu Ja mam dodatkowo zamontowane jeszcze plastikowe nadkola.
Wracając do alufelg, tak to wygląda po przeróbce w paincie
A tak Tico, co prawda obniżone, z oponami bodajże 195/40R14
Koło ma średnice o ponad 1cm mniejszą od oryginału, a optycznie i tak wygląda na dużo większe
Najgorsze jest niestety to, że napisałem wiadomość do sprzedającego a on mi odpisał, że nie może znaleźć felg na magazynie po czym wycofał ogłoszenie... oby się nie okazało, że zostały sprzedane
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
dieludolfs napisał(a):A jaki jest profil tych opon w Corsie?
60 albo cos kolo tego.
Aha, tylko ja mam 13 cali. Ale nie powinno odgrywac duzo roli czy R14 czy 13
-
Krylunio - MotoManiak
- Posty: 2299
- Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wola Rzędzińska
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Komar 2350, Passat B6, Road Star 1700
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Niestety transakcja z alufelgami nie doszła do skutku, gdyż jak się okazało, felgi były już sprzedane i zapomnieli je wycofać z allegro
A tymczasem, przez ostatnie 2 tygodnie, w których zmieniałem wnętrze przy Oplu, Tico służyło mi do jazdy na codzień. Przez ten czas zdążyło się trochę "zapuścić", więc zaraz po złożeniu Vectry zabrałem się za odchamianie Tico.
Na pierwszy ogień wymiana termostatu.
Po lewej stronie sprawny co prawda zamiennik, ale ze zwiększona temperaturą otwarcia na 88*C, a po stronie prawej fabrycznie nowy, oryginalny termostat z temperaturą otwarcia 82*C.
Niestety po wymianie termostatu dalej ucieka mi płyn na chłodnicę i będę musiał najprawdopodobniej powalczyć z uszczelką
Zbiornik wyrównawczy po umyciu z zewnątrz z konserwacji, a wewnątrz z osadu:
Następną rzeczą za którą się zabrałem to pranie przednich dywaników, wszystkich siedzisk oraz tapicerki drzwi kierowcy, chociaż na pierwszy rzut oka nie były zbytnio brudne.
A to woda odessana z siedzisk i tapicerki drzwi
A na koniec kosmetyka z zewnątrz. Umycie auta w szamponie z woskiem Sonax, dokładnie osuszanie mikrofibrami i nawoskowanie Ultra Waxem z firmy Turtle Wax. Dodatkowo poczerniłem jeszcze opony Perlonem i oto efekt
I tak wygląda komora silnika. W przyszłym sezonie być może zmyję z niej konserwację, gdyż w tym miejscu Tico nie rdzewieje, a niepotrzebnie tylko oszpeca auto.
A tymczasem, przez ostatnie 2 tygodnie, w których zmieniałem wnętrze przy Oplu, Tico służyło mi do jazdy na codzień. Przez ten czas zdążyło się trochę "zapuścić", więc zaraz po złożeniu Vectry zabrałem się za odchamianie Tico.
Na pierwszy ogień wymiana termostatu.
Po lewej stronie sprawny co prawda zamiennik, ale ze zwiększona temperaturą otwarcia na 88*C, a po stronie prawej fabrycznie nowy, oryginalny termostat z temperaturą otwarcia 82*C.
Niestety po wymianie termostatu dalej ucieka mi płyn na chłodnicę i będę musiał najprawdopodobniej powalczyć z uszczelką
Zbiornik wyrównawczy po umyciu z zewnątrz z konserwacji, a wewnątrz z osadu:
Następną rzeczą za którą się zabrałem to pranie przednich dywaników, wszystkich siedzisk oraz tapicerki drzwi kierowcy, chociaż na pierwszy rzut oka nie były zbytnio brudne.
A to woda odessana z siedzisk i tapicerki drzwi
A na koniec kosmetyka z zewnątrz. Umycie auta w szamponie z woskiem Sonax, dokładnie osuszanie mikrofibrami i nawoskowanie Ultra Waxem z firmy Turtle Wax. Dodatkowo poczerniłem jeszcze opony Perlonem i oto efekt
I tak wygląda komora silnika. W przyszłym sezonie być może zmyję z niej konserwację, gdyż w tym miejscu Tico nie rdzewieje, a niepotrzebnie tylko oszpeca auto.
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Czyli to co wyglada jak rdza pod maska to nie rdza? Wypicowany prawie jak na sprzedaż
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
UUUU Panie, do poprawki, widzę kurz na drzwiach kierowcy I śruby chlapaczy jakieś podrdzewiałe... nie postarałeś się majster, nie postarałeś.
-
Angler - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2224
- Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
- Lokalizacja: Rawicz
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Angler, w grubsze dopieszczenie będę się bawił, jak Tico dostanie garaż Wtedy będzie sobie stało pod prześcieradłem i będzie jeżdżone tylko w słoneczne dni, więc efekt powinien utrzymać się na dłużej
Co do nadkoli, mam na strychu fabrycznie nowy komplet plastikowych nadkoli, które kupiłem jeszcze do poprzedniego Tico, więc na pewno je wymienię, gdyż poprzednie są upaprane w asfalcie. Przy okazji zajmę się m.in. wkrętami
A propo rdzy, patrzcie co znalazłem w narożniku lewych, tylnych drzwi:
Jest to co prawda dość niewielkie i świeże ognisko korozji, jednak nie pozwolę na to, by się ono powiększyło, dlatego zakupiłem już zestaw naprawczy i na dniach powinienem wykurzyć z tego miejsca rdzę:
Co do nadkoli, mam na strychu fabrycznie nowy komplet plastikowych nadkoli, które kupiłem jeszcze do poprzedniego Tico, więc na pewno je wymienię, gdyż poprzednie są upaprane w asfalcie. Przy okazji zajmę się m.in. wkrętami
A propo rdzy, patrzcie co znalazłem w narożniku lewych, tylnych drzwi:
Jest to co prawda dość niewielkie i świeże ognisko korozji, jednak nie pozwolę na to, by się ono powiększyło, dlatego zakupiłem już zestaw naprawczy i na dniach powinienem wykurzyć z tego miejsca rdzę:
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Jeszcze ryse zapoleruj nad tym ogniskiem
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
dieludolfs, uuuu majster, jednak rdzewieje
-
Angler - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2224
- Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
- Lokalizacja: Rawicz
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
pawel615, to nie rysa, tylko jakieś odbicie
Angler, a no niestety, garażu od stycznia nie ma to rdzewieje
Angler, a no niestety, garażu od stycznia nie ma to rdzewieje
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Stara miłość nie rdzewieje - Daewoo Tico NEW SX-DLX
Sito!
Bez młota, to ch*j nie robota!
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
-
igrek97 - MotoManiak
- Posty: 3562
- Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
- Pochwały: 25
- Pojazdy: sterta złomu
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 338 gości