VW Golf 1.9TDI
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 6
• Strona 1 z 1
VW Golf 1.9TDI
Witam. Mam pytanie, otóż zastanawiałem się nad lekką modyfikacją golfa (o ile można tak to nazwać), myślałem nad założeniem większego/sportowego intercoolera, ewentualnie jeszcze MBC, problem w tym,że nie wiem czy opłaca mi sie to robić i czy nie pociagnie to za sobą kosztów związanych z naprawą gdyż słyszałem, że może cos walnąć. Jestem lekko "zielony" w tych sprawach dlatego kieruje pytanie do was Golf po chipie na 140km. Ewentualnie co bym mogł zmienić/założyć aby samochód miał więcej koni ??
- DawidDawid
- MotoManiak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 10 wrz 2016, o 23:47
- Pojazdy: VW Golf 1.9TDI
VW Golf 1.9TDI
Lej dobry olej I nie pałuj na zimnym to długo posłuży.
Fmic 550x140x65 , turbo hybryda ARL, końcówki wtrysków 0,216, MAP sensor z 3,0 tdi, tłokorozdzielacz pompy 11mm I myśle ze 170 zrobisz z tego, I nie zapominaj o sprzęgle, zawieszeniu I hamulcach bo to podstawa.
Fmic 550x140x65 , turbo hybryda ARL, końcówki wtrysków 0,216, MAP sensor z 3,0 tdi, tłokorozdzielacz pompy 11mm I myśle ze 170 zrobisz z tego, I nie zapominaj o sprzęgle, zawieszeniu I hamulcach bo to podstawa.
-
piotrek023 - MotoManiak
- Posty: 675
- Dołączył(a): 16 mar 2011, o 17:51
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Pochwały: 5
- Pojazdy: zapi*rdalacz
VW Golf 1.9TDI
I jaki mniej więcej był by tego koszt ?
- DawidDawid
- MotoManiak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 10 wrz 2016, o 23:47
- Pojazdy: VW Golf 1.9TDI
VW Golf 1.9TDI
Zależy czy bazujesz na nowych czesciach czy uzywanych, na nowych mysle ze w 3 tys sie zmiescisz na uzywkach taniej, czy sie oplaca to zalezy od Ciebie, jak długo chcesz tym autem jezdzic i ile mocy potrzebujesz, ja w swoim golfie mam 150 km i 330Nm i wystarcza. Koszty zawsze mozesz obniżyć, Fmic mozesz zastąpic dwoma Smic po obu stronach zderzaka, jeden juz masz a drugi mozesz wykorzystac np z passata b5
-
piotrek023 - MotoManiak
- Posty: 675
- Dołączył(a): 16 mar 2011, o 17:51
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Pochwały: 5
- Pojazdy: zapi*rdalacz
VW Golf 1.9TDI
Chciałbym kupić nowe części, wymiana turbo na hybrydę jest konieczna ? Nie chodzi mi to u cięcie kosztów, pytam z ciekawości a jeżeli chciałbym nie robić aż 170 koni to mogę jakaś część pominąć ?
- DawidDawid
- MotoManiak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 10 wrz 2016, o 23:47
- Pojazdy: VW Golf 1.9TDI
VW Golf 1.9TDI
A jeżeli bym chciał założyć tylko ic fmic i map sensora to będzie dobrze ? będę musiał wgrywać nową mapę itp ? Tylko tu już chyba odpada przyrost mocy czy jednak się mylę ?
- DawidDawid
- MotoManiak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 10 wrz 2016, o 23:47
- Pojazdy: VW Golf 1.9TDI
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 182 gości