Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! Złom roku 2017

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez janosikmz19822 » 19 maja 2017, o 10:59

Na nimbusach 200 podparłeś :F
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez Pani Kontekstowa » 19 maja 2017, o 10:59

Pani Kontekstowa
 

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez dieludolfs » 19 maja 2017, o 23:05

Niestety gdy dach dostał słońca, to podsufitka zaczęła się odklejać, więc dziś maluch dostał kolejną porcje podpórek :F

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Według producenta, czas wstępnego utwardzania tego sylikonu wynosi do 4 dni, tak więc dam mu jeszcze czas...
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez dieludolfs » 21 maja 2017, o 03:45

Dzisiejszego wieczoru zdjąłem w końcu podpórki, podsufitka trzyma się o własnych siłach więc jest dobrze. Korzystając z okazji, wysprzątałem dokładnie całe wnętrze :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez janosikmz19822 » 21 maja 2017, o 06:37

:F Skóra na wypasie podsufitka nie opada na kapucyn normalnie highlife u Rudolfa :F
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez Marek.K. » 26 maja 2017, o 22:29

i ta jedynka wrzucana prze ze mnie pod kolanem :F
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez igrek97 » 30 maja 2017, o 21:58

Las w maluchu :mrgreen: mam zagłówki do takich siedzeń jak chcesz :F
Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3562
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 25
Pojazdy: sterta złomu

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez dieludolfs » 30 maja 2017, o 23:59

igrek97, karkołamacze nie mogą stracić swojego pierwotnego przeznaczenia :F
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez dieludolfs » 8 cze 2017, o 21:50

Z racji takiej, że ciągle zapycha mi się filtr paliwa, mam zamiar wymienić w maluchu zbiornik paliwa. Do tego celu chcę wykorzystać bak z dawcy '83, który jest w bardzo ładnym stanie. Niewielkie oznaki korozji w okolicach mocowania, poza tym wnętrze czyściutkie w eleganckim stanie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Oczywiście przed montażem mam zamiar go dokładnie oczyścić, zabezpieczyć antykorozyjnie oraz polakierować na czarny połysk, czyli tak jak było fabrycznie. Do tego celu uszykowałem sobie metalową zaślepkę czujnika poziomu paliwa:

Obrazek



Dzisiejszego dnia natomiast zaliczyłem badanie techniczne.

Obrazek

Obrazek


Akurat trafiłem na surowego diagnostę, według jego opinii auto bardzo ładnie utrzymane. przyczepił się jedynie do spalin, auto smrodzi i "czuć, że nie przepala". Dodatkowo w ostatnim czasie silnik mi się strasznie rozklekotał i za bardzo nie wiem co może być tego przyczyną, dźwięk dobiega jakby z układu korbowego...

https://www.youtube.com/watch?v=FzlDeLzksv8


W planach mam montaż innego silnika oraz skrzyni biegów, gdyż ta obecna lekko gwiżdże na 4-tym biegu powyżej 80km/h ;)
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez dieludolfs » 15 cze 2017, o 23:31

Tak to mniej więcej cyka :>

https://youtu.be/_2LTVpUPzm0


W niedługim czasie chciałbym dobić korzystną dla mnie transakcje, trzymajcie kciuki :mrgreen:
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez janosikmz19822 » 16 cze 2017, o 00:36

A ten silnik od bialej 600 ? Ze złomu ?
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez dieludolfs » 16 cze 2017, o 02:05

janosikmz19822, dobrą pamięć masz :D Tamten silnik jest do remontu (nie ma kompresji), a ja generalnie chciałbym pozostać przy 650-tce ;)
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez janosikmz19822 » 17 cze 2017, o 01:17

Mi się wydawało że 600 włoska na oryginalnych czesciach zrobiona będzie najlepszego
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez dieludolfs » 20 cze 2017, o 01:23

janosikmz19822, wszystko dobre jak nie jest zajeżdżone, tak czy siak będę go chciał kiedyś przywrócić do życia, mam nawet nowy, oryginalny zestaw naprawczy silnika FSM właśnie do 600-setki ;)

Do wspominanej wcześniej transakcji nie doszło, więc zmieniam taktykę. Zakładam silnik wraz ze skrzynią z mojego drugiego '83, gdyż jest on raczej w dużo lepszej kondycji.

Dla pewności zmieniłem dziś w nim olej oraz odpaliłem na "krótko", nagrywając przy okazji ten filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=WfBb-5xriCM


Silnik w porównaniu z moim obecnym naprawdę cichutko cyka i przede wszystkim nie klekocze, a szum słyszalny na filmie to tylko zużyte łożyska alternatora. Chcę go jedynie "odświeżyć" jak ten poprzedni, czyli odmalować blachy, zrobić ocynki, wyczyścić blok etc., z technicznych rzeczy wymienię jedynie rozrząd, alternator i chyba pierścienie tłokowe, oraz przy okazji wszystkie uszczelki ;)
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez janosikmz19822 » 20 cze 2017, o 22:28

Rudolf chyba lepiej zrobic porzadny remont i mieć spokój .
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez dieludolfs » 22 cze 2017, o 02:51

janosikmz19822, zapewne masz rację, aczkolwiek silnik z 1983 był w całkiem dobrej kondycji - podczas sprowadzania samochodu przejechał 80km wyciągając nawet te 100km/h i po zagrzaniu nie zapaliła się kontrolka oleju, więc ciśnienie trzyma prawidłowo, kompresja na cylindrach wynosi 9,5 oraz 9 bar, więc ogólnie nie jest źle, dodatkowo przekonuje mnie do niego cicha kultura pracy. Nie chcę póki co wchodzić w kapitalne remonty jeżeli mogę znaleźć jakiś dobry silnik w garażu, bo zaoszczędzę sobie dzięki temu dużo pieniędzy. W obecnie zamontowanej 650-tce obstawiam, że wystarczy tylko zmienić tulejkę na główce korbowodu i powinien dalej cicho cykać, jednak pozostawię tą "przyjemność" nowemu nabywcy :mrgreen:
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 161 gości