Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! Złom roku 2017
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Na nimbusach 200 podparłeś
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Niestety gdy dach dostał słońca, to podsufitka zaczęła się odklejać, więc dziś maluch dostał kolejną porcje podpórek
Według producenta, czas wstępnego utwardzania tego sylikonu wynosi do 4 dni, tak więc dam mu jeszcze czas...
Według producenta, czas wstępnego utwardzania tego sylikonu wynosi do 4 dni, tak więc dam mu jeszcze czas...
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Dzisiejszego wieczoru zdjąłem w końcu podpórki, podsufitka trzyma się o własnych siłach więc jest dobrze. Korzystając z okazji, wysprzątałem dokładnie całe wnętrze
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Skóra na wypasie podsufitka nie opada na kapucyn normalnie highlife u Rudolfa
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
i ta jedynka wrzucana prze ze mnie pod kolanem
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Las w maluchu mam zagłówki do takich siedzeń jak chcesz
Bez młota, to ch*j nie robota!
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
-
igrek97 - MotoManiak
- Posty: 3562
- Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
- Pochwały: 25
- Pojazdy: sterta złomu
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
igrek97, karkołamacze nie mogą stracić swojego pierwotnego przeznaczenia
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Z racji takiej, że ciągle zapycha mi się filtr paliwa, mam zamiar wymienić w maluchu zbiornik paliwa. Do tego celu chcę wykorzystać bak z dawcy '83, który jest w bardzo ładnym stanie. Niewielkie oznaki korozji w okolicach mocowania, poza tym wnętrze czyściutkie w eleganckim stanie.
Oczywiście przed montażem mam zamiar go dokładnie oczyścić, zabezpieczyć antykorozyjnie oraz polakierować na czarny połysk, czyli tak jak było fabrycznie. Do tego celu uszykowałem sobie metalową zaślepkę czujnika poziomu paliwa:
Dzisiejszego dnia natomiast zaliczyłem badanie techniczne.
Akurat trafiłem na surowego diagnostę, według jego opinii auto bardzo ładnie utrzymane. przyczepił się jedynie do spalin, auto smrodzi i "czuć, że nie przepala". Dodatkowo w ostatnim czasie silnik mi się strasznie rozklekotał i za bardzo nie wiem co może być tego przyczyną, dźwięk dobiega jakby z układu korbowego...
https://www.youtube.com/watch?v=FzlDeLzksv8
W planach mam montaż innego silnika oraz skrzyni biegów, gdyż ta obecna lekko gwiżdże na 4-tym biegu powyżej 80km/h
Oczywiście przed montażem mam zamiar go dokładnie oczyścić, zabezpieczyć antykorozyjnie oraz polakierować na czarny połysk, czyli tak jak było fabrycznie. Do tego celu uszykowałem sobie metalową zaślepkę czujnika poziomu paliwa:
Dzisiejszego dnia natomiast zaliczyłem badanie techniczne.
Akurat trafiłem na surowego diagnostę, według jego opinii auto bardzo ładnie utrzymane. przyczepił się jedynie do spalin, auto smrodzi i "czuć, że nie przepala". Dodatkowo w ostatnim czasie silnik mi się strasznie rozklekotał i za bardzo nie wiem co może być tego przyczyną, dźwięk dobiega jakby z układu korbowego...
https://www.youtube.com/watch?v=FzlDeLzksv8
W planach mam montaż innego silnika oraz skrzyni biegów, gdyż ta obecna lekko gwiżdże na 4-tym biegu powyżej 80km/h
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Tak to mniej więcej cyka
https://youtu.be/_2LTVpUPzm0
W niedługim czasie chciałbym dobić korzystną dla mnie transakcje, trzymajcie kciuki
https://youtu.be/_2LTVpUPzm0
W niedługim czasie chciałbym dobić korzystną dla mnie transakcje, trzymajcie kciuki
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
A ten silnik od bialej 600 ? Ze złomu ?
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
janosikmz19822, dobrą pamięć masz Tamten silnik jest do remontu (nie ma kompresji), a ja generalnie chciałbym pozostać przy 650-tce
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Mi się wydawało że 600 włoska na oryginalnych czesciach zrobiona będzie najlepszego
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
janosikmz19822, wszystko dobre jak nie jest zajeżdżone, tak czy siak będę go chciał kiedyś przywrócić do życia, mam nawet nowy, oryginalny zestaw naprawczy silnika FSM właśnie do 600-setki
Do wspominanej wcześniej transakcji nie doszło, więc zmieniam taktykę. Zakładam silnik wraz ze skrzynią z mojego drugiego '83, gdyż jest on raczej w dużo lepszej kondycji.
Dla pewności zmieniłem dziś w nim olej oraz odpaliłem na "krótko", nagrywając przy okazji ten filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=WfBb-5xriCM
Silnik w porównaniu z moim obecnym naprawdę cichutko cyka i przede wszystkim nie klekocze, a szum słyszalny na filmie to tylko zużyte łożyska alternatora. Chcę go jedynie "odświeżyć" jak ten poprzedni, czyli odmalować blachy, zrobić ocynki, wyczyścić blok etc., z technicznych rzeczy wymienię jedynie rozrząd, alternator i chyba pierścienie tłokowe, oraz przy okazji wszystkie uszczelki
Do wspominanej wcześniej transakcji nie doszło, więc zmieniam taktykę. Zakładam silnik wraz ze skrzynią z mojego drugiego '83, gdyż jest on raczej w dużo lepszej kondycji.
Dla pewności zmieniłem dziś w nim olej oraz odpaliłem na "krótko", nagrywając przy okazji ten filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=WfBb-5xriCM
Silnik w porównaniu z moim obecnym naprawdę cichutko cyka i przede wszystkim nie klekocze, a szum słyszalny na filmie to tylko zużyte łożyska alternatora. Chcę go jedynie "odświeżyć" jak ten poprzedni, czyli odmalować blachy, zrobić ocynki, wyczyścić blok etc., z technicznych rzeczy wymienię jedynie rozrząd, alternator i chyba pierścienie tłokowe, oraz przy okazji wszystkie uszczelki
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Rudolf chyba lepiej zrobic porzadny remont i mieć spokój .
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
janosikmz19822, zapewne masz rację, aczkolwiek silnik z 1983 był w całkiem dobrej kondycji - podczas sprowadzania samochodu przejechał 80km wyciągając nawet te 100km/h i po zagrzaniu nie zapaliła się kontrolka oleju, więc ciśnienie trzyma prawidłowo, kompresja na cylindrach wynosi 9,5 oraz 9 bar, więc ogólnie nie jest źle, dodatkowo przekonuje mnie do niego cicha kultura pracy. Nie chcę póki co wchodzić w kapitalne remonty jeżeli mogę znaleźć jakiś dobry silnik w garażu, bo zaoszczędzę sobie dzięki temu dużo pieniędzy. W obecnie zamontowanej 650-tce obstawiam, że wystarczy tylko zmienić tulejkę na główce korbowodu i powinien dalej cicho cykać, jednak pozostawię tą "przyjemność" nowemu nabywcy
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 383 gości