Projekt motorynka

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Projekt motorynka

Postprzez dieludolfs » 4 lip 2017, o 18:24

Co wymieniałeś w silniku, że nie chce się prawidłowo spasować? Wrzuć jakieś zdjęcie :D
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Projekt motorynka

Postprzez Pani Kontekstowa » 4 lip 2017, o 18:24

Pani Kontekstowa
 

Projekt motorynka

Postprzez Romecik2t » 4 lip 2017, o 18:56

Jak mogla wyjsc za wysoko xD Pewnie podkladki jakiejs nie ma albo zly wymiar :F
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Projekt motorynka

Postprzez pawel615 » 4 lip 2017, o 18:59

Przecież tam nie ma podkladki pod zebatka :F jest tylko ta tulejka, która wchodzi w simmering.
Co się odje8ało? nie mam pojecia :F
Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 7

Projekt motorynka

Postprzez pawel615 » 4 lip 2017, o 19:02

Sprawdze jutro na starej :F jak nie to stocze ta tulejke i elo :D
Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 7

Projekt motorynka

Postprzez dieludolfs » 4 lip 2017, o 19:30

Ale jak może wystawać zębatka, skoro bardziej od zębatki wystaje nakrętka? :D
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Projekt motorynka

Postprzez pawel615 » 4 lip 2017, o 19:40

no nakretka jest za wysoko
Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 7

Projekt motorynka

Postprzez Marek.K. » 4 lip 2017, o 22:08

ech, młodzieniec w sprawach technicznych :F
poka foto, podjerzewam że musisz dobić wałek :F plus jeszcze na odwrót żeś założył zębatkę :F albo za grube podkładki :F bo to tam trzeba umić złożyć :F
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Projekt motorynka

Postprzez pawel615 » 4 lip 2017, o 22:56

To nie jest pierwszy silnik ktory skladam. Zebatke ciezko zalozyc pdwrotnie bo ma naciecie na podkladke zabezpieczajaca. Nastepna sprawa, co wy qrwa z tymi podkladkami przeciez pod zebatke nie idzie zadna podkadka a problem jest tako ze zebatka jest za wysoko to predzej trzeba by zdejmowac
Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 7

Projekt motorynka

Postprzez Marek.K. » 4 lip 2017, o 23:06

zró fotę, cuda zem widział różne już :D
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Projekt motorynka

Postprzez pawel615 » 4 lip 2017, o 23:09

Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 7

Projekt motorynka

Postprzez Marek.K. » 4 lip 2017, o 23:13

pawel615, ja brałem bez dystansu,bo tylko takie mieli, to pod spód dawałem podkłądkę miedzianą bo czasami potrafiło o simer dotknąć :F i na wierzch duża podkąłdka plus blaszana do zablokowania nakrętki, lub porządne chaftnięcie :F
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Projekt motorynka

Postprzez pawel615 » 4 lip 2017, o 23:21

Ja mam wlasnie z dystansem. Moze dlatego wychodzi za wysoko.
Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 7

Projekt motorynka

Postprzez dieludolfs » 5 lip 2017, o 01:06

Miedzianej podkładki nie polecam, ponieważ jest ona bardzo miękka i podczas eksploatacji może się "wycisnąć", przez co zębatka nie będzie dokręcona do wałka z prawidłową siłą i może wyciąć frez.

pawel615, teraz dałeś niezłą zagadkę, w S38 montowane były zębaki z dwoma wypustkami, w 023 tylko z jedną, a 025 to hybryda tych dwóch silników :F Z ciekawości muszę podejrzeć jaką ja mam zębatkę w takim silniku.
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Projekt motorynka

Postprzez janosikmz19822 » 5 lip 2017, o 09:12

Może masz zębatke od starego komara 232 z kołnierzem, a tu może trzeba jak w 023.
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Projekt motorynka

Postprzez pawel615 » 5 lip 2017, o 09:54

No mam ta z tym wypustkiem, tylko pytanie dlaczego w komarze byla wyzsza a w 023 nizsza? Czego to jest wina?
Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 7

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 142 gości