Szlifowanie cylindra rozwiertakiem.
Posty: 34
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Szlifowanie cylindra rozwiertakiem.
janosikmz19822, wygląda na oryginał, ma wybite wszystkie oznaczenia jak w oryginale, są nawet miejsca na plomby
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Szlifowanie cylindra rozwiertakiem.
Ciaśniejszy tłok?
Raczej to się ładnie nie dotrze, rysy wyglądają na głębokie, krawędzie okien masz chyba jeszcze nie po fazowane, ale chyba o tym wiesz.
Raczej to się ładnie nie dotrze, rysy wyglądają na głębokie, krawędzie okien masz chyba jeszcze nie po fazowane, ale chyba o tym wiesz.
Pomogłem ? Kliknij pomógł
- Stachu.G
- MotoManiak
- Posty: 1036
- Dołączył(a): 20 sty 2011, o 13:57
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Romet Chart 210 70cmm
Szlifowanie cylindra rozwiertakiem.
Stachu.G, Byle dobre smarowanie było, to nie będzie problemu ze sczepianiem II rodzaju. (pot. zatarcie )
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Szlifowanie cylindra rozwiertakiem.
Żeby rozpoznać orginalny cylinder, od chinola wystarczy porównać jakość odlewu.Chinol ma pełno nadlewek i zazwyczaj ma bicie CX w miejscu uszczelki głowicy.Jak almot to zazwyczaj ma logo almotu.Ale nie radzę kupować tego gwna.Szukajcie zakładu z dobrą opinią co robi szlify.Za rozwiertak się nie bieżcie, bo to nie jest tak że wsadzacie go w cylek kręcicie minutę i gotowy szlif.Trzeba odpowiednio ustawić cylinder żeby nie było krzywo rozwiercane.Trzeba wiedzieć ile luzować nakrętkę za każdym rozwiertem,trzeba też ustawić dobrą szczelinę na pierścionku i wygładzić okna co jest podstawą w dwusuwie.Jednak i do nie daje profesjonalnego efektu szlifu.Ja jak zawsze komuś robię silnik i ma być profesjonalnie to odsyłam cylinder do jack motors.Nie reklamuję ale robią tam najlepsze szlify.Jednak ja 15 lat jeżdżę na takich szlifach i na setki szlifowanych cylindrów, tylko 2 szlify nie wyszły. .Ten chłopek co na YT robi szlif, to jacek z kozłówka.Tylko że jego ojciec nauczył.A jego ogar nie narzeka.Do dęcowca dojechał na tym cylku:).jak robił dezamety, to jak miał na maxa zjechany nominał, to kupował pierścionki na 1 szlif, przyszlifowywał je pilniczkami diamentowymi, żeby wchodziły w nominalny cylek i robił setki km.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Posty: 34
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 200 gości