Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Jak to powiedział mi kiedyś pewien sprzedawca na motobazarze: "lepiej na to niż na co inne"
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Nie lepiej było remontować jakieś fajne auto?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
-
Rudy102 - MotoManiak
- Posty: 2581
- Dołączył(a): 6 gru 2011, o 21:59
- Lokalizacja: Pacanów
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Illuminati
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Remont auta od zera to chore koszty.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Zapraszam: https://allegro.pl/oferta/romet-50-ts-1 ... 8472898947
https://www.olx.pl/oferta/romet-50-ts-1 ... Bw4JC.html
https://sprzedajemy.pl/romet-50-ts-1-23 ... nr59985774
https://www.olx.pl/oferta/romet-50-ts-1 ... Bw4JC.html
https://sprzedajemy.pl/romet-50-ts-1-23 ... nr59985774
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
to przednie koło coś sie krzywo patrzy, czy to na zdjeciu tak wyszlo?
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Re: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
To raczej kwestia zdjęcia
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Re: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Romet nie sprzedany Każdy chciałby dosłownie za conajmniej pół darmo, mimo tego, że większość (nie wszystkie) kosztów jest szczegółowo podane na liście wydatków. No ale cóż, jak ludzie są przyzwyczajeni do renowacji za 1/10 tej kwoty, to w sumie nie ma się co dziwić... Trochę jest też smutne to, że praktycznie nikomu nie zależy żeby robić dla siebie Rometa na prawdę najlepszymi dostępnymi sposobami i bez żadnych oszczędności, no ale to każdego prywatna sprawa...
50-TS-1 będzie cały czas na sprzedaż. Może sobie stać. Jeść nie woła, OC nie muszę płacić i przeglądu też nie muszę robić, bo nie zamierzam nim jeździć
Musiałem jednak kupić i założyć uszczelkę nakrętki kranika, bo sączyło się tam paliwo. Wcześniej jej nie zakładałem, bo przy 50-T-1 rozpuściła mi się ona od paliwa. Mam nadzieję, że ta wytrzyma
Co do tego przedniego koła, to po prostu błotnik nie jest idealnie po środku i raczej nic na to już nie poradzę
No i to tyle chciałem przekazać, pozdro
50-TS-1 będzie cały czas na sprzedaż. Może sobie stać. Jeść nie woła, OC nie muszę płacić i przeglądu też nie muszę robić, bo nie zamierzam nim jeździć
Musiałem jednak kupić i założyć uszczelkę nakrętki kranika, bo sączyło się tam paliwo. Wcześniej jej nie zakładałem, bo przy 50-T-1 rozpuściła mi się ona od paliwa. Mam nadzieję, że ta wytrzyma
Co do tego przedniego koła, to po prostu błotnik nie jest idealnie po środku i raczej nic na to już nie poradzę
No i to tyle chciałem przekazać, pozdro
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Re: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Panie, za co to tyle piniendzy? Śfagier mi za flache olejną pryśnie, chrom w szpreju se kupie i na jedno wyjdzie. Gdyby to był jakiś harlej, albo inny sokół, to co inne Typowe podejście "Janusza" do renowacji Rometa.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Malutka aktualizacja Z gaźnika co kilka dni powolutku przelewało się paliwo, z miejsca na wkręt od regulacji. Okazało się, że kranik przepuszcza paliwo na zamkniętej pozycji. Powodem jest stary typ kranika (SW 8/1), który dociska uszczelkę stalową obejmą. Obejmy nie da się za bardzo zacieśnić. Próbowałem też na dwóch różnych uszczelkach gumowych i korkowej. Nawet założyłem dwie na raz, no ale ta zewnętrzna obraca się przy obrocie kurka kranika. Nie wiem czy będę zmieniał kranik na nowszy - na razie spuściłem resztę paliwa. W przyszłości chyba zlecę wycięcie grubszej uszczelki gumowej na ploterze - albo zastosuje już kranik nowego typu:
No i to tyle. Jeśli wydarzy się jeszcze coś istotnego, to będę pisał. Pozdro
No i to tyle. Jeśli wydarzy się jeszcze coś istotnego, to będę pisał. Pozdro
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Szatek, co teraz na kolejny projekt?
Bez młota, to ch*j nie robota!
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
-
igrek97 - MotoManiak
- Posty: 3562
- Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
- Pochwały: 25
- Pojazdy: sterta złomu
Re: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Też Romet 50-T-1, ale z 76-go roku
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Re: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
A więc dobrałem praktycznie identyczne podkładki dystansowe jak oryginalna między obejmę a kurek i je założyłem. Grubość 0,8 mm - więcej się nie dało. Dodatkowo, po zdjęciu kurka, uszczelka okazała się obrócona - był za duży luz. Teraz kurek obraca się dość ciężko i na zamkniętej pozycji nie można przedmuchać powietrza pod ciśnieniem, także chyba będzie ok
Pozdro
Pozdro
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
A mi się zdawało, że kranik który ma obejmę dociskową jest starszego typu. Bo w Ogarze 200 były tylko te z wkrętami po bokach.
Szacunek za Robotę!
Odnośnie linek, wymiary brałeś z książki: "Instrukcja napraw motorowerów Romet"? Czy z "Motorowery Romet" WKiŁ?
Szacunek za Robotę!
Odnośnie linek, wymiary brałeś z książki: "Instrukcja napraw motorowerów Romet"? Czy z "Motorowery Romet" WKiŁ?
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Re: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
No tak, kranik jest starszego typu - taki był oryginalnie.
Dzięki
Nie brałem wymiarów linek. Kupiłem te normalnie sprzedawane i na ich podstawie określiłem i zleciłem dorobienie poprawnych
Dzięki
Nie brałem wymiarów linek. Kupiłem te normalnie sprzedawane i na ich podstawie określiłem i zleciłem dorobienie poprawnych
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Re: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Sprawdziłem po czasie czy paliwo nadal wycieka z gaźnika - nie wycieka Tak mi przyszło potem do głowy, że może to było problemem z tym przerywaniem silnika przy osiąganiu prędkości maksymalnej. Być może kranik podawał nieodpowiedną ilość paliwa przez obróconą jego uszczelkę. Ale tego się już chyba nie dowiem, bo motorower od dawna nie ma przeglądu i jakiś tydzień temu wypowiedziałem OC. Na razie po prostu stoi przykryty pokrowcem - zobaczymy co będzie w przyszłości
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 369 gości