Mam pytanie jeśli sciagam sobie motor z niemiec np. SIMSON S51 to jak to zrobic i gdzie isc by go zarejstrować i ile by to kosztowalo?? Jeśli cos na ten temat wiecie to piszcie
Z góry dzieki!!!!
Jak zrejstrować?
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
- PAUL ZIOM
- MotoManiak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:10
- Lokalizacja: Śląsk->Rybnik->Świerklany
Jeśli jest sprowadzony z zagranicy to musisz zrobić mu najpierw przegląd.
Następnie umawiasz się w wydziale komunikacji na wizytę musisz mieć ze sobą oc i umowę.W wydziale kumunikacji w informacji dostajesz taki druk i go wypełniasz , póżniej idziesz do banku ( w większości jest obok ) płacisz za rejestrację ( jest to opłata także za tablice ) za mojego płaciłem 104 zł .
Następnie po opłaceniu idziesz z powrotem do wydziału komunikacji i urzędniczka wypełnia papiery , ty dostajesz nowe blachy.
Nie wiem tylko jak to jest ze sprowadzonymi bo ja musiałem stare blachy oddać nie wiem czy ty też bedziesz musiał ale chyba tak.
Następnie umawiasz się w wydziale komunikacji na wizytę musisz mieć ze sobą oc i umowę.W wydziale kumunikacji w informacji dostajesz taki druk i go wypełniasz , póżniej idziesz do banku ( w większości jest obok ) płacisz za rejestrację ( jest to opłata także za tablice ) za mojego płaciłem 104 zł .
Następnie po opłaceniu idziesz z powrotem do wydziału komunikacji i urzędniczka wypełnia papiery , ty dostajesz nowe blachy.
Nie wiem tylko jak to jest ze sprowadzonymi bo ja musiałem stare blachy oddać nie wiem czy ty też bedziesz musiał ale chyba tak.
Simson jest bogiem , tuning nałogiem ,
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
freestyle zabawą a moc podstawą !!!
-
Robert12139 - MotoManiak
- Posty: 140
- Dołączył(a): 1 kwi 2007, o 22:01
- Lokalizacja: Pszów
Może chodziło im o to że pojemność nie może być większa niż 50ccm.O prędkości nic nie słyszałem,że jeśli jest większa niż 50 to trzeba już na motor.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Mógł sobie pozmieniać zębatke z przodu na najmniejszą na czas przeglądu, zdłąwić gaźnik i by jechał z 45 - jak motorower
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Kiedyś Chyba w 1973r. wszedł przepis że motorower nie może przekraczać prędkości 40km/h a jego moc nie może przekraczać 1,4km.A teraz jak jest z tą prędkościo to nie wiem.Zawsze możesz powiedzieć że nie przekracza 50km/h i tak tego nie sprawdzą.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Ale i tak s38 jest słabszy od 023
Ja skracałem kolanko i gaźnik od 023 też miałem ale to kwestia obrotów.
023 ma większe obroty
Ja skracałem kolanko i gaźnik od 023 też miałem ale to kwestia obrotów.
023 ma większe obroty
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
023 to już trochę nowsza konstrukcja,choć większość części jest z s38.Ja jednak wolę swoje s38zb4 niż kwadraciaka.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Przepisł wszedł w 1964 lub 5 roku, w Komarze zmniejszano moc nadlewami w kanałach cylindra, a nie dyszami i kolankiem.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Dysze na pewno były mniejsze przykładem jest gaźnik gm12f1 jest prawie identyczny ale ma mniejszą dyszę główną.A z kolankiem to już było od początku.Kolanka były krutsze jak komara wysyłali na eksport,miał większą moc niż ten"krajowy".
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
W Komarze moc ograniczono w modelu 232 (z 1,8 do 1,4KM) za pomocą nadlewów w kanałach (źródło: "Automobilista")
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 261 gości