Ostatnio przeglądając moją nową książkę zauważyłem mały aczkolwiek istotny szczegół dotyczący linki sprzęgła
W czerwonym kółku widzimy miejsce połączenia linki sprzęgła z przewodem wysokiego napiecia ja zastosowałem opaske zaciskowa i odtąd juz mój błotnik nie jest obtarty.
Sposób na otarty przedni błotnik przez linke sprzęgła
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 19
• Strona 1 z 2 • 1, 2
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Dokładnie. ta opaska była przecież w oryginale. Też mam problem z linką hamulca. Można by nalepić na pancerz kawałek gumy. Kombinowałem już nad tym ale zawsze będzie widać przeróbkę. Jednym słowem - jak chcesz miec oryginał to będzie widać otarcie.
-
Hinol - MotoManiak
- Posty: 572
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
- Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
Tego właśnie od dawna szukałem.
Może posiada jeszcze ktoś zdjęcia, na których widać fabryczne poprowadzenie reszty linek?
Może posiada jeszcze ktoś zdjęcia, na których widać fabryczne poprowadzenie reszty linek?
-
CiastoHiroł - MotoManiak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 22:31
- Lokalizacja: Sosnowiec
Też mam zdjecie tego patentu w książce owszem to sietny pomysł żeby linki nie latały na lewo i prawo.
Linki mogą nam ciezko chodzić jeżeli nie wykonujemy czynnośći obsługowych motoroweru
Linki mogą nam ciezko chodzić jeżeli nie wykonujemy czynnośći obsługowych motoroweru
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
Wydaje mi się że dobrym i szybkim patentem jest nałożenie na linkę w miejscu obracia kawałeczek jakiejś gąbki.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
ja w miejscu otarcia naklejam na lakier kawalek przezroczystej tasmy klejacej. nie widac jej, a linka trze po tasmie a nie po lakierze
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
ale przynajmiej niszczy ci ta taśme a nie lakier a też tej taśmy tak szybko nie przetrze ta linka ... sam może stestuję......
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Różnica jest minimalnie odczuwalna a błotnik masz cały- Jak komuś zależy na orginale i niepoprzecieranym lakierze to sobie takie coś zakłada
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Posty: 19
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 184 gości