SWAP Silnika M541 do Rometo-pochodnych
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
SWAP Silnika M541 do Rometo-pochodnych
W trakcie edycji...
Ostatnio edytowano 6 wrz 2008, o 23:23 przez Marek, łącznie edytowano 6 razy
Zdravim =MRS=
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
-
Marek - *supporting
- Posty: 2179
- Dołączył(a): 5 paź 2007, o 00:32
- Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
- Pojazdy: In Comming >> MT SM XX
pomysł dobry tyle tylko ze cieżko bedzie znależć niedrogi silnik od simka
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
No naprawdę świetny opis.Dobrze że jest dużo zdjęć przynajmniej widać co i jak zrobić (niektóre fotki mogły by być bardziej wyraźne )
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Koner wiem niektore sa ten teges ale rece mi sie juz z starosci trzesa i nawet Auto Focus nie pomaga
enduras ja za swoj mialem dac 400 zl ,ale dalem 300zl (bo musialem do niego wlozyc conieco) fakt cena jest znaczna ale polecam kazdemu
A tak ogolnie to dzieki za opinie i pochwale niech tutek sluzy
Juz wiem jak hamulec zrobic ale musze poczekac az sasiad na przepustke z woja wroci zeby pospawal tu i tam
enduras ja za swoj mialem dac 400 zl ,ale dalem 300zl (bo musialem do niego wlozyc conieco) fakt cena jest znaczna ale polecam kazdemu
A tak ogolnie to dzieki za opinie i pochwale niech tutek sluzy
Juz wiem jak hamulec zrobic ale musze poczekac az sasiad na przepustke z woja wroci zeby pospawal tu i tam
Zdravim =MRS=
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
-
Marek - *supporting
- Posty: 2179
- Dołączył(a): 5 paź 2007, o 00:32
- Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
- Pojazdy: In Comming >> MT SM XX
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
12. Hamulec no wlasnie do tego jak go zrobic jeszcze nie doszlem ale dojde i opisze...
Ja właśnie też nie doszedłem, dlatego mam tylko przedni Takie uroki swapów...
Fajnie to pokazałeś, jakbym miał kiedyś silnik od simsona, to sobie wstawię do Wierchowiny
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
marcing17 patrz (a wlasciwie czytaj ) :
-Simson wazy ok 80kg i osiaga predkosc do 80km/h
-Romet wazy ok 60kg i na jedynce (po SWAP'ie) pokazuje 40km/h wiec sadze ze ok 90km/h pokaze
-Motorynka wazy ok 30kg to reszty sam sie domysl...
otoz dlatego
-Simson wazy ok 80kg i osiaga predkosc do 80km/h
-Romet wazy ok 60kg i na jedynce (po SWAP'ie) pokazuje 40km/h wiec sadze ze ok 90km/h pokaze
-Motorynka wazy ok 30kg to reszty sam sie domysl...
otoz dlatego
Zdravim =MRS=
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
-
Marek - *supporting
- Posty: 2179
- Dołączył(a): 5 paź 2007, o 00:32
- Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
- Pojazdy: In Comming >> MT SM XX
maras52 napisał(a):Romet wazy ok 60kg i na jedynce (po SWAP'ie) pokazuje 40km/h wiec sadze ze ok 90km/h pokaze
Na jedynce 40km/h jest raczej mało możliwe.To że osiągnie 90 to jeszcze całkiem możliwe bo Romet jest dużo lżejszy ale jak będzie miał ten sam silnik co w Simsonie to nie będzie dużo więcej wyciągał na jednym biegu,będzie na pewno lepiej przyspieszał.A tak wyliczając twoim sposobem to jak Romet pójdzie 40km/h na jedynce przy wadze 60kg to motorynka przy wadze 30kg by poszła dużo więcej co jest niemożliwe.Bo w grę wchodzi tu jeszcze przełożenie i rozmiar felg,co przekłada się na prędkość i przyspieszenie.Nawet motorynka z silnikiem od WSK-i wyciąga około 90km/h. A więc wsadzenie silnika od simka do motorynki to nawet nie taki zły pomysł
A i z takich szczegółów to motorynka waży ok.40kg.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
no fakt moze troche przesadzilem ale i tak predkosc byla dosyc spora i roznica widoczna w porownaniu z 023
Zdravim =MRS=
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
-
Marek - *supporting
- Posty: 2179
- Dołączył(a): 5 paź 2007, o 00:32
- Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
- Pojazdy: In Comming >> MT SM XX
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 154 gości