SIMSON SKUTER - Wał korbowa z kołem zamachowym
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 7
• Strona 1 z 1
SIMSON SKUTER - Wał korbowa z kołem zamachowym
Witam! Właśnie mam zamiar zmienić wał korbowy wraz z kołem zamachowym. Słyszałem cosik o kołach zamachowych tuningowanych. W czym są one lepsze od zwykłych kół? Te tuningowane są pozaokrąglane i słyszałem, że to ma jakiś wpływ na sprężanie pod tłokiem Proszę o radę. )
Moje maszyny:
* SIMSON SR50 elektronik
>> http://www.wrzuta.pl/obraz/uBCXAzlUd3/ <<
* WSK 125 ~ repainted
* SIMSON SR50 elektronik
>> http://www.wrzuta.pl/obraz/uBCXAzlUd3/ <<
* WSK 125 ~ repainted
-
R_a_m_z_i - MotoManiak
- Posty: 204
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 20:02
- Lokalizacja: Łapy
Elo te tuningowane wały są cięższe przez co motor nie traci prędkości pod górke ale wolniej wchodzi na obroty, po drugie mają one fabrycznie zamontowane wypełniacze wału i tak jak piszesz są pozaokrąglane i to w pewnym stopniu wpływa na kompresje ponieważ zmniejsza się komora sprężania (taki sam efekt jak przy splanowaniu głowicy)
Jak nie musisz wymieniać a chcesz troche wzmocnić sima to radziłbym splanować głowice o jakieś 0.02mn.
Jak nie musisz wymieniać a chcesz troche wzmocnić sima to radziłbym splanować głowice o jakieś 0.02mn.
Simeq is the best of the best of the best.
-
Hiheek - MotoManiak
- Posty: 187
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 18:37
- Lokalizacja: Poręba Dz.
Hiheek napisał(a):Elo te tuningowane wały są cięższe przez co motor nie traci prędkości pod górke ale wolniej wchodzi na obroty, po drugie mają one fabrycznie zamontowane wypełniacze wału i tak jak piszesz są pozaokrąglane i to w pewnym stopniu wpływa na kompresje ponieważ zmniejsza się komora sprężania (taki sam efekt jak przy splanowaniu głowicy)
Jak nie musisz wymieniać a chcesz troche wzmocnić sima to radziłbym splanować głowice o jakieś 0.02mn.
No to żeś dorzucił do pieca ...ciekawy jestem czy cokolwiek da splanowanie głowicy o dwie setki myślę że rozrzut wymiarów produkcyjnych jet nawet wiekszy , pewnie myślałeś o 2 mm ??
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
No 2mn to chyba troszke za dużo ale faktycznie pomyliłem sie o jedno zero powinno być 0,2mn. (pewny nie jestem ale jakoś tak bo starszy mi to planował, jak sie myle to sorki)
Simeq is the best of the best of the best.
-
Hiheek - MotoManiak
- Posty: 187
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 18:37
- Lokalizacja: Poręba Dz.
Planowanie głowicy o 0,2 mm nie da ci żadnego efektu.. jeśli się juz planuje to o 2- 1 mm ale w przypadku simka się będzie bardziej grzał
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
no grzeje sie bardziej ale w normalnej jeździe to nie przeszkadza, ale zdażyło mi sie 2 razy że jak jechałem po lesie jakieś 2min. na 2 biegu na połowie gazu to zgasł i musiałem chwile poczekac aż ostygnie ale potem chodził normalnie.
Simeq is the best of the best of the best.
-
Hiheek - MotoManiak
- Posty: 187
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 18:37
- Lokalizacja: Poręba Dz.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 198 gości