REMONT S-38 I POCHODNYCH+FILM
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)
Posty: 74
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Witam. Sorry za odkop ale mam jeden problem związany rozbiórką silnika S-38. Mianowicie za żadne skarby świata nie mogę wybić tej gumowej tulei. Nie pomaga rurka, punktak, drewno ani śrubokręt. A jak wiadomo bez jej wyjęcia nie rozpołowimy silnika...
- Wężu
- MotoManiak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 24 sty 2008, o 12:50
- Lokalizacja: Rdziostów
u mnei też baardzo opornie wychodziła, ale załatwiłem to tak że najpierw ze środka wybiłem tą metalową tulejke, a potem zaczęła też gumowa wychodzić to że z wbiciem potem tego spowrotem były też niezłe jaja to już pomijam
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
A ja linki sprzęgła nie mogłem odłączyć :lol: Sklołem to i poszedłem do domu
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
miki napisał(a):FAJOWO
[ Dodano: 27 Sty 2008, 15:48 ]
no no no
Kolego co ty wyprawiasz?
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
Możesz odtłuścić cieknący obszar, i 'zawalić' sylikonem, lecz nie daje gwarancji na pomyślności tego manewru, możesz kupić tez taki dodatek do oleju, który tamuje nieszczelnościchłopaki a jak i olej ze skrzyni mi cieknie i niemoge tego zatamować?
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
-
Jakub Knight - MotoManiak
- Posty: 1319
- Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
- Lokalizacja: Bytom
Łukasz napisał(a):chłopaki a jak i olej ze skrzyni mi cieknie i niemoge tego zatamować?
Pewnie trzeba zmienić któryś simmering jeśli leci Ci do silnika albo zmienić uszczelkę jeśli leci z karterów.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
konar chodzi oto ze olej mi plami beton, nie chodzi o simmeringi bo je wymienuiałem już
[ Dodano: 18 Maj 2008, 19:53 ]
ps: było coś na forum o plastikowych korkach wlewu/wylewu
[ Dodano: 18 Maj 2008, 19:53 ]
ps: było coś na forum o plastikowych korkach wlewu/wylewu
-
Łukasz - MotoManiak
- Posty: 260
- Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 07:45
- Lokalizacja: Lubelskie
- Pochwały: 1
Przeprasam za drobny odkop, ale mam problem Mianowicie, nie mogę ściągnąć blokady sworznia Jak to zrobić? Mam komara 2350. Stał około 15 lat. Cylinder był troche zapieczony, ale poradziłem sobie z jego sciągnięciem.
PS. Witam wszysstkich
PS. Witam wszysstkich
- corey93
- MotoManiak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 22 lip 2008, o 23:14
- Lokalizacja: Pawłowice
Można go ściągnąć śrubokrentem albo szczypcami do segerów.Najlepiej popsikaj go jakimś odrdzewiaczem i poczekaj chwile powinien puścić.
<piotrz> czy mi się zdaje, czy w Komarze to jest tak że jak się jeden problem rozwiąże to powstaje drugi?
<ka_o_3991>nie zdaje Ci się, Sztuka polega na doprowadzeniu do problemu, który już nie przeszkadza...
<ka_o_3991>nie zdaje Ci się, Sztuka polega na doprowadzeniu do problemu, który już nie przeszkadza...
-
OgarRider - Zwycięzca konkursu
- Posty: 1260
- Dołączył(a): 23 lis 2007, o 20:52
- Lokalizacja: Gorzkowice
Sorry za odkop, ale generalnie uważam, że lepiej odkopać na temat niż zakładać nowy wątek (jakaś dziwna maniera na forach, żeby za odkopy nawet banować, a i z tym się spotkałem).
Zanim dorwałem ten piękny filmik, rozebrałem silnik "na czuja".
Nie mogę sobie jednak poradzić z lewym karterem. Nie wiem jak wywalić ten dekiel, który przytrzymuje simmerring od strony magneta. Wywalenie łożysk bez tego nie wchodzi w rachubę(siedza jak wspawane), a przecież simmerringa nie wbiję do środka razem z łożyskiem, bo tam seger siedzi miedzy lozyskiem a simmerem.
Zanim dorwałem ten piękny filmik, rozebrałem silnik "na czuja".
Nie mogę sobie jednak poradzić z lewym karterem. Nie wiem jak wywalić ten dekiel, który przytrzymuje simmerring od strony magneta. Wywalenie łożysk bez tego nie wchodzi w rachubę(siedza jak wspawane), a przecież simmerringa nie wbiję do środka razem z łożyskiem, bo tam seger siedzi miedzy lozyskiem a simmerem.
Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
-
c64club - MotoManiak
- Posty: 1408
- Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
- Lokalizacja: Katowice
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym
Wywiercasz dziurkę i wyciągasz drutem, śrubokrętem, tylko uważaj na łożysko i na przyszłość nie rób odkopu tylko użyj wyszukiwarki na forum, na pewno Cię nie ugryzie
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Posty: 74
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 205 gości