Cześć.
Oto lista części które potrzebuję:
- manetki w idealnym/bardzo dobrym stanie;
- chromowany dolny lewy wspornik błotnika, stan chromu obojętny;
- felgi 19" (są szersze w miejscu osadzenia nypli), stan chromu obojętny (możliwa zamiana za felgi od Komara bądź całe koła);
- siedzenie w idealnym/bardzo dobrym stanie, bez żadnych rozdarć i ubytku szwów;
- amortyzatory tylne;
- prawa strona puszki narzędziowej;
- prawa pokrywa puszki narzędziowej z białego plastiku;
- stopka centralna;
- metalowa osłona łańcucha.
Wszystkie wyżej wymienione części nie mogą być w żaden sposób uszkodzone, oraz mają być w oryginalnym stanie.
Kontakt:
- temat;
- prywatna wiadomość;
- GG: 46536838;
- e-mail: xSzatekx@gmail.com
Pozdrawiam.
[K] Używane i oryginalne części, Romet 50-T-1
- Strona główna ‹ Giełda ‹ Kupno ‹ Części
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[K] Używane i oryginalne części, Romet 50-T-1
Ostatnio edytowano 17 mar 2018, o 22:12 przez Szatek, łącznie edytowano 1 raz
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
[K] Używane, oryginalne części, Romet 50-T-1


Oto lista części które potrzebuję:
- chromowane dolne wsporniki błotnika, stan chromu obojętny;
- prawa pokrywa/pokrywy puszki narzędziowej z białego plastiku;
- metalowa osłona łańcucha;
- podnóżki kierowcy z kwadratowymi bolcami na gumy;
- lewy uchwyt/uchwyty lampy (element numer 11 i 12 na pierwszym schemacie);
- podstawki pod uchwyty kierownicy (element numer 5 na drugim schemacie);
- nóżki dolne (element numer 1 i 2 na pierwszym schemacie);
- chromowany wspornik tłumika.
Z manetkami i siedzeniem się na razie wstrzymuję.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
[K] Używane, oryginalne części, Romet 50-T-1
Kupię także zdekompletowanego Rometa 50-T-1 z 75/76-go roku, byleby miał chociaż połowę z wyżej wymienionych części.
Pilne.
Pilne.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Re: [K] Używane, oryginalne części, Romet 50-T-1
Oto lista części które potrzebuję:
- manetki w idealnym/bardzo dobrym stanie;
- siedzenie w idealnym/bardzo dobrym stanie, bez żadnych rozdarć i ubytku szwów;
- chromowane dolne wsporniki błotnika, stan chromu obojętny;

- podnóżki kierowcy z kwadratowymi bolcami na gumy;

- podstawki pod uchwyty kierownicy (element numer 5 na drugim schemacie);

- chromowany wspornik tłumika:

Pozdrawiam.
- manetki w idealnym/bardzo dobrym stanie;
- siedzenie w idealnym/bardzo dobrym stanie, bez żadnych rozdarć i ubytku szwów;
- chromowane dolne wsporniki błotnika, stan chromu obojętny;

- podnóżki kierowcy z kwadratowymi bolcami na gumy;

- podstawki pod uchwyty kierownicy (element numer 5 na drugim schemacie);

- chromowany wspornik tłumika:

Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
[K] Używane, oryginalne części, Romet 50-T-1
Wsporniki błotnika już kupiłem.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
[K] Używane, oryginalne części, Romet 50-T-1
Oto lista części które potrzebuję:
- siedzenie;
- podnóżki kierowcy z kwadratowymi bolcami na gumy (zdjęcie wyżej);
- podstawki pod uchwyty kierownicy (zdjęcie wyżej);
- chromowany wspornik tłumika (zdjęcie wyżej);
- chromowany tłumik;
- kierownice z uchwytami, lewym korpusem manetki, klamką starego typu (bez nacięcia do zakładania linki) i zatrzaskiem linki;
- miseczki łożyska kierownicy;
- felga tylna i przednia;
- bak na zakręcany korek i z tylnym mocowaniem do ramy;
- zmieniacz biegów starego typu;
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- licznik z takim cyferblatem: http://www.fotosik.pl/zdjecie/279d6de2c99eae8b ;
- instrukcje obsługi (tylko) do Rometa 50-T-1 (biała);
- komplet kluczy z pokrowcem:


Wszystkie wyżej wymienione części, nie mogą być w żaden sposób uszkodzone, oraz mają być w oryginalnym i jak najlepszym stanie.
Pozdrawiam.
- siedzenie;
- podnóżki kierowcy z kwadratowymi bolcami na gumy (zdjęcie wyżej);
- podstawki pod uchwyty kierownicy (zdjęcie wyżej);
- chromowany wspornik tłumika (zdjęcie wyżej);
- chromowany tłumik;
- kierownice z uchwytami, lewym korpusem manetki, klamką starego typu (bez nacięcia do zakładania linki) i zatrzaskiem linki;
- miseczki łożyska kierownicy;
- felga tylna i przednia;
- bak na zakręcany korek i z tylnym mocowaniem do ramy;
- zmieniacz biegów starego typu;
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- licznik z takim cyferblatem: http://www.fotosik.pl/zdjecie/279d6de2c99eae8b ;
- instrukcje obsługi (tylko) do Rometa 50-T-1 (biała);
- komplet kluczy z pokrowcem:


Wszystkie wyżej wymienione części, nie mogą być w żaden sposób uszkodzone, oraz mają być w oryginalnym i jak najlepszym stanie.
Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
[K] Używane, oryginalne części, Romet 50-T-1
Oto lista części które potrzebuję:
- siedzenie;
- podnóżki kierowcy z kwadratowymi bolcami na gumy (zdjęcie wyżej);
- podstawki pod uchwyty kierownicy (zdjęcie wyżej);
- chromowany wspornik tłumika (zdjęcie wyżej);
- chromowany tłumik (z dwoma nacięciami w miejscu obejmy kolanka);
- lewą klamkę starego typu (bez nacięcia do przekładania linki);
- bak na zakręcany korek i z tylnym mocowaniem do ramy;
- zmieniacz biegów starego typu;
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- instrukcje obsługi (tylko) do Rometa 50-T-1 (biała) oraz do Rometa 50-T-1 i 50-T-3 (zielona);
- mały śrubokręt i dwa klucze płaskie oraz pokrowiec (zdjęcie wyżej).
Wszystkie wyżej wymienione części, nie mogą być w żaden sposób uszkodzone, oraz mają być w oryginalnym i jak najlepszym stanie.
Pozdrawiam.
- siedzenie;
- podnóżki kierowcy z kwadratowymi bolcami na gumy (zdjęcie wyżej);
- podstawki pod uchwyty kierownicy (zdjęcie wyżej);
- chromowany wspornik tłumika (zdjęcie wyżej);
- chromowany tłumik (z dwoma nacięciami w miejscu obejmy kolanka);
- lewą klamkę starego typu (bez nacięcia do przekładania linki);
- bak na zakręcany korek i z tylnym mocowaniem do ramy;
- zmieniacz biegów starego typu;
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- instrukcje obsługi (tylko) do Rometa 50-T-1 (biała) oraz do Rometa 50-T-1 i 50-T-3 (zielona);
- mały śrubokręt i dwa klucze płaskie oraz pokrowiec (zdjęcie wyżej).
Wszystkie wyżej wymienione części, nie mogą być w żaden sposób uszkodzone, oraz mają być w oryginalnym i jak najlepszym stanie.
Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
[K] Używane, oryginalne części, Romet 50-T-1
Oto lista części które potrzebuję:
- podnóżki kierowcy z kwadratowymi bolcami na gumy (zdjęcie strona wcześniej);
- podstawki pod uchwyty kierownicy (zdjęcie strona wcześniej);
- lewą klamkę starego typu (bez nacięcia do przekładania linki) - do chromowania;
- bak na zakręcany korek i z tylnym mocowaniem do ramy;
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- instrukcje obsługi (tylko) do Rometa 50-T-1 (biała) - kompletna, nie podarta/popisana/zalana;
- dwa klucze płaskie (10/12 i 14/17) oraz pokrowiec (zdjęcie strona wcześniej);
- manetki - w idealnym stanie, nie przetarte;
- lampa przednia, bez licznika - w idealnym stanie, bez przetarć i głębszych rys;
- chromowana osłonka klaksonu - nie wygięta i pęknięta, do chromowania;
- czarny, zakręcany korek baku - bez przetarć;
- chromowany, metalowy korek wlewu oleju - do chromowania;
- chromowany kopstarter - do chromowania;
- chromowana nóżka zmiany biegów - do chromowania;
- gładka pokrywa sprzęgła silnika z zaślepką (http://images77.fotosik.pl/150/77f4743f7804459f.jpg) - w jak najlepszym stanie;
- pręt hamulca tylnego - prosty, z dobrym gwintem;
- lampa tylna z metalowym wnętrzem;
- żółta (biała?, nie pomarańczowa) lub jasnoszara puszka gaźnika - nie połamana i bez głębszych rys;
- nakrętka cylindra - do chromowania, nie obtarta i z dobrym gwintem;
- gładkie chlapacze - w idealnym stanie, bez otarć i głębszych rys;
- przełącznik świateł - sprawny, w dobrym stanie;
- uchwyt na baterie klaksonu - nie uszkodzony;
- ślimak pod linkę na wcisk - sprawny, w jak najlepszym stanie, najlepiej z 1975-go roku;
- szczęki hamulcowe na przednie i tylne koło - stan okładzin obojętny;
- głowica z pełnymi i szerokimi bocznymi żeberkami (http://images76.fotosik.pl/367/b191702e771d6de0gen.jpg) - nie uszkodzona, bez wyłamanych żeber i najlepiej z dobrym gwintem;
- oś wahacza - z dobrym gwintem;
- 4x napinacz łańcucha, z otworami - w ładnym stanie;
- chromowana miseczka łożyska przedniego zawieszenia - w ładnym stanie, nie pęknięta, do chromowania;
- blaszka z korpusu manetki gazu;
- zabezpieczenia zębatki tylnej (http://images75.fotosik.pl/151/740a0dc007064257.jpg );
- zatrzask linki sprzęgła przy ramieniu popychacza starego typu;
- uchwyt przewodu (blaszka) z tylnego błotnika;
- uchwyt licznika w lampie;
- chromowana osłona fajki - do chromowania;
- ośka klamki sprzęgła.
Pozdrawiam.
- podnóżki kierowcy z kwadratowymi bolcami na gumy (zdjęcie strona wcześniej);
- podstawki pod uchwyty kierownicy (zdjęcie strona wcześniej);
- lewą klamkę starego typu (bez nacięcia do przekładania linki) - do chromowania;
- bak na zakręcany korek i z tylnym mocowaniem do ramy;
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- instrukcje obsługi (tylko) do Rometa 50-T-1 (biała) - kompletna, nie podarta/popisana/zalana;
- dwa klucze płaskie (10/12 i 14/17) oraz pokrowiec (zdjęcie strona wcześniej);
- manetki - w idealnym stanie, nie przetarte;
- lampa przednia, bez licznika - w idealnym stanie, bez przetarć i głębszych rys;
- chromowana osłonka klaksonu - nie wygięta i pęknięta, do chromowania;
- czarny, zakręcany korek baku - bez przetarć;
- chromowany, metalowy korek wlewu oleju - do chromowania;
- chromowany kopstarter - do chromowania;
- chromowana nóżka zmiany biegów - do chromowania;
- gładka pokrywa sprzęgła silnika z zaślepką (http://images77.fotosik.pl/150/77f4743f7804459f.jpg) - w jak najlepszym stanie;
- pręt hamulca tylnego - prosty, z dobrym gwintem;
- lampa tylna z metalowym wnętrzem;
- żółta (biała?, nie pomarańczowa) lub jasnoszara puszka gaźnika - nie połamana i bez głębszych rys;
- nakrętka cylindra - do chromowania, nie obtarta i z dobrym gwintem;
- gładkie chlapacze - w idealnym stanie, bez otarć i głębszych rys;
- przełącznik świateł - sprawny, w dobrym stanie;
- uchwyt na baterie klaksonu - nie uszkodzony;
- ślimak pod linkę na wcisk - sprawny, w jak najlepszym stanie, najlepiej z 1975-go roku;
- szczęki hamulcowe na przednie i tylne koło - stan okładzin obojętny;
- głowica z pełnymi i szerokimi bocznymi żeberkami (http://images76.fotosik.pl/367/b191702e771d6de0gen.jpg) - nie uszkodzona, bez wyłamanych żeber i najlepiej z dobrym gwintem;
- oś wahacza - z dobrym gwintem;
- 4x napinacz łańcucha, z otworami - w ładnym stanie;
- chromowana miseczka łożyska przedniego zawieszenia - w ładnym stanie, nie pęknięta, do chromowania;
- blaszka z korpusu manetki gazu;
- zabezpieczenia zębatki tylnej (http://images75.fotosik.pl/151/740a0dc007064257.jpg );
- zatrzask linki sprzęgła przy ramieniu popychacza starego typu;
- uchwyt przewodu (blaszka) z tylnego błotnika;
- uchwyt licznika w lampie;
- chromowana osłona fajki - do chromowania;
- ośka klamki sprzęgła.
Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
[K] Używane, oryginalne części, Romet 50-T-1
Oto aktualna lista części które potrzebuję:
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- instrukcje obsługi (tylko) do Rometa 50-T-1 (biała) - kompletna, nie podarta/popisana/zalana;
Niżej na zdjęciu:

- lewą manetkę - w idealnym stanie, nie przetartą, bez otworu na brzegu;
- pręt hamulca tylnego - prosty, z dobrym gwintem;
- tylny, gładki chlapacz - w idealnym stanie, bez otarć i głębszych rys;
Ma inne mocowania do błotnika niż przedni:

- uchwyt na baterie klaksonu - nie uszkodzony;

- ślimak pod linkę na wcisk - nie koniecznie sprawny, może być sam korpus, z 1975-go roku;

- zabezpieczenia zębatki tylnej;

- zaczep linki sprzęgła przy ramieniu popychacza starego typu;
Taki:

Bądź taki:

Pozdrawiam.
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- instrukcje obsługi (tylko) do Rometa 50-T-1 (biała) - kompletna, nie podarta/popisana/zalana;
Niżej na zdjęciu:

- lewą manetkę - w idealnym stanie, nie przetartą, bez otworu na brzegu;
- pręt hamulca tylnego - prosty, z dobrym gwintem;
- tylny, gładki chlapacz - w idealnym stanie, bez otarć i głębszych rys;
Ma inne mocowania do błotnika niż przedni:

- uchwyt na baterie klaksonu - nie uszkodzony;

- ślimak pod linkę na wcisk - nie koniecznie sprawny, może być sam korpus, z 1975-go roku;

- zabezpieczenia zębatki tylnej;

- zaczep linki sprzęgła przy ramieniu popychacza starego typu;
Taki:

Bądź taki:

Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
[K] Używane, oryginalne części, Romet 50-T-1
Oto aktualna lista części które potrzebuję:
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- lewą manetkę - w idealnym stanie, nie przetartą, bez otworu na brzegu;
- pręt hamulca tylnego - prosty, z dobrym gwintem (475 mm długości, 6 mm grubości, pod zawleczkę);
- tylny, gładki chlapacz - w idealnym stanie, bez otarć i głębszych rys - ma inne mocowania do błotnika niż przedni - zdjęcie wyżej:
- ślimak pod linkę na wcisk - nie koniecznie sprawny, może być sam korpus, z 1975-go roku;
- zaczep linki sprzęgła przy ramieniu popychacza starego typu - pierwsze zdjęcie wyżej;
Pozdrawiam.
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- lewą manetkę - w idealnym stanie, nie przetartą, bez otworu na brzegu;
- pręt hamulca tylnego - prosty, z dobrym gwintem (475 mm długości, 6 mm grubości, pod zawleczkę);
- tylny, gładki chlapacz - w idealnym stanie, bez otarć i głębszych rys - ma inne mocowania do błotnika niż przedni - zdjęcie wyżej:
- ślimak pod linkę na wcisk - nie koniecznie sprawny, może być sam korpus, z 1975-go roku;
- zaczep linki sprzęgła przy ramieniu popychacza starego typu - pierwsze zdjęcie wyżej;
Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
[K] Używane, oryginalne części, Romet 50-T-1
Oto aktualna lista części które potrzebuję:
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- lewą manetkę - w idealnym stanie, nie przetartą, bez otworu na brzegu;
- tylny, gładki chlapacz - w idealnym stanie, bez otarć i głębszych rys - ma inne mocowania do błotnika niż przedni - zdjęcie wyżej:
- sprężyna puszki gaźnika;
- metalowa tulejka z pokrywy zapłonu;
- podkładka pod kosz sprzęgła;
- cylinder od 019, najlepiej nominalny;
- przesuwka zmiany biegów starego typu (przesuwka i wkręt blokujący);
- kompletny gaźnik GM13F;
- klakson BELMA SAS-3 z 75-go roku.
Pozdrawiam.
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- lewą manetkę - w idealnym stanie, nie przetartą, bez otworu na brzegu;
- tylny, gładki chlapacz - w idealnym stanie, bez otarć i głębszych rys - ma inne mocowania do błotnika niż przedni - zdjęcie wyżej:
- sprężyna puszki gaźnika;
- metalowa tulejka z pokrywy zapłonu;
- podkładka pod kosz sprzęgła;
- cylinder od 019, najlepiej nominalny;
- przesuwka zmiany biegów starego typu (przesuwka i wkręt blokujący);
- kompletny gaźnik GM13F;
- klakson BELMA SAS-3 z 75-go roku.
Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
[K] Używane, oryginalne części, Romet 50-T-1
Oto aktualna lista części które potrzebuję:
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- lewą manetkę - w idealnym stanie, nie przetartą, bez otworu na brzegu;
- sprężyny puszki gaźnika;
- metalowa tulejka z pokrywy zapłonu;
- przesuwka zmiany biegów starego typu (przesuwka i wkręt blokujący);
- klakson BELMA SAS-3 z 75-go roku.
Pozdrawiam.
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- lewą manetkę - w idealnym stanie, nie przetartą, bez otworu na brzegu;
- sprężyny puszki gaźnika;
- metalowa tulejka z pokrywy zapłonu;
- przesuwka zmiany biegów starego typu (przesuwka i wkręt blokujący);
- klakson BELMA SAS-3 z 75-go roku.
Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
[K] Używane, oryginalne części, Romet 50-T-1
Oto aktualna lista części które potrzebuję:
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- lewą manetkę - w idealnym stanie, nie przetartą, bez otworu na brzegu;
- przesuwka zmiany biegów starego typu (przesuwka i wkręt blokujący);
- podkładki dystansowe skrzyni 019;
- pierścień zaciskowy przewodu WN;
- komplet kulek do łożyska kierownicy;
- uszkodzony licznik z ładną, aluminiową ramką i takim cyferblatem: http://images70.fotosik.pl/720/a2e3612d57c651b6gen.jpg ;
- uszkodzony klakson BELMA SAS-3.
Pozdrawiam.
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- lewą manetkę - w idealnym stanie, nie przetartą, bez otworu na brzegu;
- przesuwka zmiany biegów starego typu (przesuwka i wkręt blokujący);
- podkładki dystansowe skrzyni 019;
- pierścień zaciskowy przewodu WN;
- komplet kulek do łożyska kierownicy;
- uszkodzony licznik z ładną, aluminiową ramką i takim cyferblatem: http://images70.fotosik.pl/720/a2e3612d57c651b6gen.jpg ;
- uszkodzony klakson BELMA SAS-3.
Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
[K] Używane, oryginalne części, Romet 50-T-1
Oto aktualna lista części które potrzebuję:
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- przesuwka zmiany biegów starego typu (przesuwka i wkręt blokujący);
- podkładki dystansowe skrzyni 019.
Pozdrawiam.
- kosz sprzęgła trzytarczowego (wysokość 24 mm bez koła zębatego);
- przesuwka zmiany biegów starego typu (przesuwka i wkręt blokujący);
- podkładki dystansowe skrzyni 019.
Pozdrawiam.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości