hmm jeśli chodzi ci o ciekawostki a nie cechy konstrukcyjne to tak:
CZ350 ma z reguły prądnicę (po 1986 mialy alternator) a TS alternator, i co za tym idzie te pierwsze 6V a te drugie 12.
CZ350 ma o jakieś 5km mniej mocy i jakiegoś niutonometra momentu obrotowego mniej
CZ 350 ma dwa okna wydechowe i dwa okna płuczące na cylinder, a TS 350 ma 1 okno wydechowe na cylinder i 4 okna płuczące na cylinder
CZ350 ma 3 łożyska podtrzymujące wal korbowy a TS 350 4 łożyska
z tego powyżej wynika że CZ 350 ma lewą skrzynie korbową większą od prawej
w CZ 350 3 szpilki podtrzymują każdy z cylindrów, a w TS po 4
oba silniki mają prawie identyczną skrzynię biegów
i oba mają calkowicie inne sprzęgła, co ciekawe na forum jawy uważają że to z CZ jest pod każdym względem lepsze
CZ mają bardziej archaiczny gaźnik, ale podobnoć mniej palą od TS (mniejsze dysze)
tłumiki w TS 350 potrafią wystrzelić likwidując wszelkie formy życia w promieniu 100m za motorem, w CZ są tłumiki "cygara" które aż tak nei strzelają, i ogólnie malo sie mówi o zabiciu przez tłumik CZ